بازگشایی چهارمین نمایشگاه فروش بهاره در محله پیامبر اعظم بندرعباس



 معاون بازرسی و نظارت بر حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: چهارمین نمایشگاه عرضه و فروش مستقیم کالا ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز با ۲۵ درصد تخفیف در محله پیامبر اعظم(ص) بندرعباس گشایش یافت.

   

به گزارش صبح ساحل، عبدالرضا پیروی منش روز سه‌شنبه در حاشیه گشایش این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ۱۵۰ غرفه با ۲۰ تا ۲۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه کالاهای تنظیم بازار شامل روغن، شکر، مرغ گرم و مرغ منجمد به قیمت مصوب دولتی و دیگر اقلام تولیدکنندگان با ۲۰ تا ۲۵ درصد تخفیف و همچنین آجیل و خشکبار، مواد پروتئینی، شیرینی، کیف و کفش و ادویه‌جات به فروش می‌رسد.

معاون بازرسی و نظارت بر حقوق کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد: همچنین یک غرفه نیز به فروش روغن موتور و محصولات تولیدی کارخانه روغن و تن ماهی استان اختصاص دارد.

به گفته پیروی منش، میوه تنظیم بازار از جمله سیب و پرتقال نیز با قیمت مصوب در ۲ روز آینده در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تا ۲۹ اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ برای بازدید و خرید مردم برپا است.

نخستین نمایشگاه بهاره در بندرعباس تا ۱۷ اسفندماه جاری در بوستان جنگلی پذیرای مردم بود، دومین نمایشگاه در سه راه جهانبار محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بندرعباس تا ۲۵ اسفندماه و سومین نمایشگاه در محله نایبند شمالی بندرعباس تا ۲۸ اسفندماه دایر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها