درنظر گرفتن افطاری و سحری ویژه دانشجویان خوابگاه‌های سراسر کشور



رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره تمهیدات اندیشیده شدن برای درنظر گرفتن غذای افطاری و سحری ویژه دانشجویان خوابگاه‌های سراسر کشور توضیحاتی را ارائه کرد. 
 
       
به گزارش صبح ساحل، مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، درباره تدابیر اندیشیده شده برای تهیه تغذیه دانشجویان خوابگاهی در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از آنجایی که هم اکنون نصف دانشجویان خوابگاهی در اتاق‌های خود مستقر هستند؛ بنابراین دانشگاه‌ها می‌توانند تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ برای دانشجویان افطاری و سحری در نظر بگیرند، البته این موضوع نیازمند آن است که رزرو غذا به حد نصاب برسد. 

وی افزود: با توجه به اینکه هر وعده غذای دانشجویی برای سازمان امور دانشجویان ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان است؛ بنابراین اگر دانشجویی غذا رزرو کند، اما آن را میل نکند به بیت المال ضرر وارد کرده است. 

گنجی با بیان اینکه نمی‌گذاریم دانشجویی در دوران ماه مبارک رمضان دچار مشکل تغذیه باشد؛ تاکید کرد: اگر رزرو غذای دانشجویی در خوابگاه‌ها به حد نصاب نرسد، دانشگاه‌ها می‌توانند با تدابیر اندیشیده شده یا مواد اولیه را برای پخت و پز به دانشجویان بدهند یا اینکه با رستوران‌های مدنظر خودشان صحبت کرده تا دانشجویان برای افطاری و سحری به آنجا مراجعه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها