آخرین آمارهای چهارشنبه‌سوری؛ ثبت ۵۳۹ مصدوم و ۱۲ فوتی



سازمان اورژانس کشور نسبت به روند افزایشی مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال هشدار داد و اعلام کرد: از ابتدای اسفند تا امروز ۱۲ فوتی ناشی از این حوادث در کشور ثبت شده است همچنین تعداد مصدومان این حوادث ۵۳۹ مورد تا ساعت ۱۶ امروز سه‌شنبه است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، در بازه زمانی یکم تا بیست و دوم اسفند ماه تعداد آسیب‌دیدگان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در مقایسه با پارسال رشد چشمگیری داشته است، این آمارها نشان می‌دهد که در این مدت تعداد فوتی‌ها ۱۲ نفر و کل افراد آسیب‌دیده هم ۵۵۱ نفر به ثبت رسیده است.

براساس این گزارش، ‌آمارهایی همچنین مربوط به قطع عضو ۴۳ مورد، آسیب به چشم ۱۷۷ نفر و سوختگی ۲۶۹ مورد در این مدت گزارش شد. در این حوادث بیشترین مصدومان دارای سن ۱۸ سال و کمتر در میان کودکان و نوجوانان هستند.

در این مدت ۵۵۱ نفر در کشور بر اثر حوادث چهارشنبه آخرسال به دلیل استفاده از موادمحترقه و خطرآفرین آسیب دیده‌اند که تعداد مصدومان در مجموع ۵۳۹ نفر و تعداد فوتی‌ها ۱۲ نفر گزارش شده است.

از میان مصدومان این حوادث، ۲۰۲ نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند و ۳۱۷ نفر از مصدومان نیز به مراکز درمانی و بیمارستانی مراجعه کردند.

 

ثبت ۱۱۳ مصدوم و یک فوتی در ۲۲ اسفند

همچنین از صبح امروز  ۱۱۴ نفر در رابطه با حوادث چهارشنبه آخر سال در کل کشور آسیب دیده‌ اند که از این تعداد ۱۱۳ نفر مصدوم شدند و یک نفر نیز جان باخت.

تعداد مصدومان اعزامی به بیمارستان ۴۵ نفر و تعداد مصدومانی که به مراکز درمانی مراجعه کرده اند ۶۲ نفر و تعداد افرادی که در محل درمان شده اند، ۶ نفر گزارش شده است.

بر اساس گزارش اورژانس، تا ساعت ۱۶ امروز ۸ مورد قطع عضو، ۳۵ مورد آسیب به چشم، ۶۰ مورد سوختگی رخ داده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها