یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال مردان

برد فولاد سیرجان و پیکان تهران در بازی نخست



تیم‌های فولاد سیرجان و پیکان تهران در بازی نخست مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال، مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند.

   

به گزارش صبح ساحل و به نقل از صدا و سیما، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از دیروز آغاز شد. در نخستین مسابقه این مرحله تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و چادرملو اردکان به مصاف یکدیگر رفتند و فولادی‌ها سه بر دو حریف خود را شکست دادند. 

    
چادرملو که رقابت بسیار نزدیکی با فولاد در این مسابقه داشت، در ست‌های دوم و سوم ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۲ نتیجه را واگذار کرد. 

  

فولاد سیرجان در صورت کسب دومین پیروزی و صعود به مرحله بعد، حریف برنده نهایی دیدار دو تیم پیکان و گیتی‌پسند در مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

  
همچنین در دومین دیدار دور رفت تیم‌های پیکان تهران و گیتی‌پسند اصفهان به مصاف هم رفتند. در این دیدار شاگردان سعید عقیلی ست نخست را با برد ۲۵ بر ۲۳ آغاز کردند  اما در سه ست بعدی پیکانی‌ها با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسیدند تا برای سومین بار پیروز جدال با گیتی‌پسند باشند.

    

تیم پیکان در دو مسابقه مرحله مقدماتی برابر گیتی‌پسند هم به پیروزی رسیده بود. دیدار دور رفت ۱۲ آذر برگزار شد و شاگردان پیمان اکبری سه بر صفر به پیروزی رسیدند و دیدار دور برگشت دوم اسفند میان دو تیم پیگیری شد که سه بر یک به نفع پیکان پایان یافت. بدین تریتب اگر پیکان در دور برگشت هم برابر نماینده اصفهان به پیروزی برسد و فولاد بار دیگر چادرملو را در دیدار روز جمعه شکست دهد،  پیکان و فولاد در مسابقه نیمه نهایی به مصاف هم می روند. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها