شرکت پالایش نفت بندرعباس پیشرو در مسئولیت‌های اجتماعی

آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی با مشارکت ۴۶۰ میلیاردی پالایشگاه نفت بندرعباس



عملیات طرح آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس از محل مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل، در راستای اجرای طرح های عمرانی استان هرمزگان به منظور آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس، این شرکت پالایشی در مهر ماه ۱۴۰۲ تفاهم نامه همکاری با استانداری هرمزگان، شرکت آب و فاضلاب استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به امضاء رساند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: بر اساس این تفاهم نامه این شرکت برای ایجاد زیرساخت آب شرب بهداشتی روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس، ۲۰ کیلومتر خط لوله چدنی با مشخصات خاص را با اعتبار ۴۶۰ میلیارد ریال تأمین و در ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ تحویل نماینده آب و فاضلاب استان هرمزگان نمود.

دکتر احمد هاشمی افزود: با توجه به لزوم تسریع در اجرای این طرح و تامین آب آشامیدنی روستای های بخش مرکزی، با اخذ مجوزهای لازم مستقیماً با شرکت سازنده برای تامین لوله های مورد نیاز قرارداد امضا شد که با پیگیری صورت گرفته از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس و تامین اعتبار طرح، در کمتر از یک ماه ۲۰ کیلومتر لوله ساخته و تحویل آبفا استان هرمزگان گردید.

وی بیان داشت: برای اجرای این طرح ۲۸ کیلومتر لوله گذاری انجام می شود که شرکت پالایش نفت بندرعباس با سهم ۲۰ کیلومتر، بیشترین سهم را در این طرح داشته است و با اجرای این پروژه نیاز آبی مردم ۲ شهر تازیان و علوی و ۲۲ روستای حومه بویژه حوزه های قلات و کشار را با جمعیت ۳۰۸۹۱ نفر تامین می شود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این شرکت پالایشی مشارکت در توسعه زیرساختهای استان را در راستای مسئولیت های اجتماعی، در استراتژی خود قرار داده است و در این راستا پروژه های متعددی در حوزه بهداشت و درمان ، راه سازی ، آموزش و پرورش و ورزش استان اجرا شده است.

دکتر هاشمی تصریح کرد: بیمارستان ۱۱۲ تختخوابی کودکان بندرعباس که بهمن ماه امسال با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید، مجموعه ورزشی روستای هلر جزیره قشم، ایجاد باند دوم محور تازیان به بندرعباس به طول ۲۰ کیلومتر، ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در بندرعباس، حداث مجموعه دهیاری، زمین فوتسال و پارک محله ای در روستای بارغین خونسرخ، مساعدت در تامین تجهیزات مرکز درمانی فرهنگیان بندرعباس ، مشارکت در تامین تجهیزات بخش دیالیز بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بخشی از اقدامات اجرا شده از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها