طی سال ۱۴۰۲؛

۹۴ میلیون و ۵۶۶ مسافردر کیش از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا شدند



مدیر حمل و نقل عمومی جزیره کیش گفت: ۹۴ میلیون و ۵۶۶ مسافر طی سال ۱۴۰۲در سطح جزیره از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا شدند.

به گزارش صبح ساحل، «میثم سام‌بند»، مدیر حمل و نقل عمومی جزیره کیش روز چهارشنبه، از تشکیل پرونده برای یک هزار و ۲۶۸ راننده از طریق سامانه جامع حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: طی این مدت برای یک هزار و ۳۳۱ راننده ناوگان حمل و نقل عمومی کارت تردد صادر شد.

وی پیگیری و تعیین تکلیف فعالیت شرکت‌های اینترنتی، پیگیری مالیات رانندگان، دریافت سوخت مازاد برای ناوگان حمل و نقل عمومی، یک مسیر کردن خط سیر مینی بوس‌ها، ساماندهی و نظارت بر عملکرد رانندگان، پلاک گذاری یک هزار و ۴۷۷ دستگاه موتور شارژی، پلاک گذاری ۶۲۰ دستگاه موتور شارژی با علامت استاندارد، تدوین شیوه نامه نحوه تبلیغات بر روی خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی، اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شخصی مسافربر در فرودگاه با همکاری پلیس و معاونت گردشگری سازمان، صدور مجوز ۱۴ شرکت رنت کار، تسهیل در صدور مجوز های حمل و نقل و راه اندازی سامانه جامع حمل و نقل را از جمله مهمترین اقدامات مدیریت حمل و نقل عمومی جزیره کیش در سال گذشته عنوان کرد.

مدیر حمل و نقل عمومی جزیره کیش با کیش با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در جامعه گفت: اولین کارت تردد بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش صادر شد.

وی با بیان اینکه پس از صدور اولین کارت تردد بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره، درخواست های دیگر ثبت و مراحل صدور مجوزدر حال انجام است، افزود: با توجه به گسترش روز افزون زندگی شهری و لزوم فرهنگ سازی مناسب برای حمایت از نقش زن در جامعه، صدور کارت تردد برای بانوان در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش همزمان با سایر شهرهای کشور آغاز شد.

وی با بیان اینکه به نظم، انضباط و نظافت ناوگان حمل و نقل عمومی در کیش توجه ویژه‌ای می‌شود، افزود: روند صدور مجوز برای بانوان در هر دو گروه آقایان و بانوان یکسان است و همه رانندگان ملزم به رعایت ضوابط از جمله پوشش آراسته و یکسان و دریافت کارت تردد هستند که مدیریت حمل و نقل با هدف نظم بخشی بیشتر بر رعایت آنها نظارت کامل دارد.

سام‌بند ادامه داد: سامانه ۱۴۱ راه ارتباطی شهروندان و گردشگران با مدیریت حمل و نقل عمومی جزیره کیش است که از ابتدای سال ۱۴۰۲تا اول اسفندماه همان سال، ۱۷ هزار و ۸۵۳ تماس ثبت شده و از این میزان تماس صرفا بخشی از آن مربوط به شکایات است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها