جزییاتی از انهدام باند بين المللی قاچاق ماشين‌آلات راهسازی



فرمانده انتظامي استان هرمزگان با اشاره به هوشياري و تلاش کارشناسان پليس امنيت اقتصادي استان در شناسايي و انهدام يک باند 12 نفره سازمان يافته و بين المللي قاچاق ماشين آلات سنگين راهسازي، گفت: ارزش مالي دستگاه هاي قاچاق مکشوفه 50 هزار ميليارد ريال برآورد شده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، سردار علي اکبر جاويدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: با تلاش شبانه روزي و چند ماهه مأموران پليس امنيت اقتصادي استان و با همکاري خوب دستگاه قضائي و دستگاه اطلاعاتي استان يک باند فعال در حوزه قاچاق دستگاه هاي سنگين راه سازي که غالباً بيل هاي مکانيکي هستند، شناسايي شد.

وي افزود: اين باند با استفاده از اسناد جعلي و مدارک غيرقانوني اين دستگاه ها را از کشورهاي همسايه وارد استان مي کرده و با استفاده از همين اسناد جعلي به استان هاي مرکزي کشور منتقل کرده و بهره برداري و به فروش مي رساندند.

اين مقام انتظامي استان اظهار داشت: 12نفر از اعضاء اين باند شناسايي و دستگير شدند و براي 2نفر هم که ساکن خارج از کشور هستند اعلام قرمز گرفته شده و با هماهنگي دستگاه قضائي تعداد 14دستگاه از اين دستگاه هاي ماشين الات توقيف و تعداد 331 دستگاه هم که قبلا قاچاق شده اند نيز شناسايي و محل به کارگيري آنها نيز مشخص شده که با هماهنگي دستگاه قضائي اين وسايل نقليه قاچاق هم انشاءالله منتقل خواهند شد و در اين رابطه پرونده تشکيل با هماهنگي قضائي در حال رسيدگي مي باشد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان ارزش مالي دستگاه هاي قاچاق مشکوفه را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادي 50هزار ميليارد ريال معادل 5 هزار ميليارد تومان عنوان کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها