بیش از چهار میلیون و ۵۵۳ هزار مسافر نوروزی در هرمزگان



سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: چهار میلیون و ۵۵۳ هزار و ۲۸۲ مسافر و گردشگر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در این استان اقامت داشته‌اند.

        

به گزارش صبح ساحل، محمد مرودی امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان اظهار کرد: بیش از ٧۵ درصد برابر با سه میلیون و ۲۹۵ هزار و ۱۸۵ نفر از این مسافران نوروزی در محل های ‌اقامت در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی استان اقامت داشته‌اند که می‌طلبد از خدمات مناسب مجموعه شهرداری‌های استان و شهر بندرعباس باتوجه به حجم بالای مسافر قدردانی کرد.

        

وی خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۵۷۰ مسافر در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و سایر مراکز هرمزگان اقامت داشته‌اند و ۱۵۷ هزار و ۶۲۸ مسافر نیز در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش اسکان داشته‌اند.

       

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان، با اشاره به اینکه از این تعداد مسافر نوروزی، ۲ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۳۷۳ مسافر به جزایر استان سفر کرده‌اند، اظهار کرد: علاوه بر جابجایی این حجم مسافر، بیش از ۵۳۹ هزار خودرو در مسیر دریایی جزایر استان جابجا شده‌اند.

        

مرودی یادآور شد: مقصد بیشتر مسافران نوروزی و گردشگران ورودی به استان، بندرعباس، قشم، هرمز، بندرلنگه، بندر خمیر، پارسیان و سیریک بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها