۸۷ هزار مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان پذیرش شدند



رییس ستاد اسکان فرهنگیان و مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۸۶ هزار و ۹۳۷ مسافر در مدارس و مراکز اقامتی متعلق به آموزش و پرورش این استان از ۲۷ اسفند تا یازدهم فروردین، پذیرش شدند.

         

به گزارش صبح ساحل، محمد قویدل امروز با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: هرچند باتوجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشتر مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم اما تاکنون شکایتی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته‌ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.

     

وی با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه، در کنار فرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش، اظهار کرد: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که تا امروز ۱۵ هزار و ۳۶۱ خانوار پذیرش شده‌اند.

     

رییس ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان، حفظ شان و حرمت مهمانان نوروزی و به‌ویژه خانواده‌های فرهنگیان را اولویت نخست آموزش و پرورش هرمزگان دانست و اظهار کرد: یک مرکز رفاهی در بندرعباس با ۹۰ تخت و ۲ مرکز در قشم با ۱۱۹ تخت، در کنار مدارس، اسکان فرهنگیان را تامین می‌کند.

        

قویدل در پایان با قدردانی از زحمات همکاران ستاد اسکان فرهنگیان و مناطق آموزشی استان، ابراز کرد: گذران تعطیلاتی پر از خاطرات زیبا در استان هرمزگان را برای میهمانان نوروزی، آرزومندیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها