وزیر امور خارجه ایران:

پیام مهمی به آمریکا ارسال شد



وزیر امور خارجه ایران در شبکه اجتماعی نوشت در ارتباط با حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، پیام مهمی به دولت آمریکا ارسال شده است.

        

به گزارش صبح ساحل، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه بامداد امروز (سه‌شنبه) در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با اعلام خبر احضار سفیر کشور سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا به وزارت خارجه از ارسال «پیام مهم» به دولت واشنگتن خبر داد.

          
او نوشت: «در پی حمله تروریستی رژیم اسراییل مقام سفارت سوییس بعنوان حافظ منافع امریکا در ایران، بامداد امروز (سه‌شنبه) توسط مدیرکل امریکا به وزارت خارجه فراخوانده شد. در این احضار ابعاد حمله تروریستی و جنایت رژیم اسراییل تبیین و مسئولیت دولت امریکا مورد تاکید قرار گرفت.

          

امیرعبداللهیان افزود: «پیام مهمی به دولت آمریکا به عنوان حامی رژیم صهیونیستی ارسال شد. آمریکا باید پاسخگو باشد».

          

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی غروب دوشنبه ساختمان کنسولگری ایران در خیابان المزه دمشق را هدف حملات هوایی قرار دادند.

          

حسین اکبری، سفیر ایران در دمشق در این باره گفته است: «این ساختمان با جنگنده های اف 35 و 6 موشک مورد حمله قرار گرفت».

      

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در بیانیه‌ای گفت: «هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم " سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" از فرماندهان ، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و 5 تن از افسران همراه آنان فیض شهادت نائل آمدند»

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها