پایان اسکان نوروزی آموزش و پرورش هرمزگان با ثبت ۹۰ هزار نفر شب اسکان



رئیس کارگروه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان هرمزگان گفت: نوروز امسال، ۹۰ هزار نفر شب در مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش استان هرمزگان اسکان یافتند.

    

به گزارش صبح ساحل، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان طی گفتگویی اختصاصی با روابط عمومی گفت: از ابتدای اسکان نوروزی آموزش و پرورش هرمزگان که ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ بود ۹۰ هزار نفر در قالب ۱۵ هزار و ۷۷۰  خانواده در مدارس و مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان اسکان داده شدند.

وی گفت: امسال ۳۴۷ مدرسه در سراسر هرمزگان و ۱۲۸ مدرسه در بندرعباس میزبان مسافران نوروزی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه اسکان نوروزی آموزش و پرورش هرمزگان نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشت، گفت: حدود ۲ هزار و ۷۰۰  کلاس در استان و هزار و ۲۱۷ کلاس درس در شهر بندرعباس پذیرای مسافران نوروزی هرمزگان بود و بیشترین پذیرش و اسکان در مدارس مربوط به شهرهای بندرعباس، قشم و کیش  بود.

وی ادامه داد: در سطح هرمزگان۱۸ پایگاه اسکان نوروزی آموزش و پرورش فعال بود که ۳ پایگاه آن در شهر بندرعباس و ۱۵ پایگاه در سراسر استان مسافران را پذیرش کردند.

قویدل افزود: بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی در پایگاه‌های پذیرش نوروزی مشغول فعالیت بودند و ۵۵ بازرس استانی و شهرستانی بر روند عملکرد این مراکز نظارت داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه اسکان مسافران در مدارس تا ۱۲ فروردین ماه ادامه داشت، بیان کرد: کلاس های درس به فرش، پتو، یخچال و تلوزیون تجهیز شده و اکثر مدارس از حمام و آشپزخانه برخوردار بودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها