یک میلیون و ۴۷۳ هزار گردشگر نوروزی در قشم تردد کردند



قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: یک میلیون و ۴۷۳ هزار گردشگر نوروزی از ابتدای تعطیلات پایان سال (۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا سیزدهمین روز فروردین جاری) در سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی این جزیره تردد کردند.

به گزارش صبح ساحل، «ادریس راموز»، قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم روز چهارشنبه گفت: در مدت یادشده ۷۵۰ هزار و ۱۹۳ گردشگر از مسیرهای زمینی (پل به لافت)، دریایی (بندر شهید حقانی به بندر شهید ذاکری) و هوایی (فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم) وارد این جزیره در جنوب کشور شدند.

وی ادامه داد: همچنین ۷۲۳ هزار و ۲۴۶ گردشگر هم پس از بازدید از ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر این جزیره، قشم را از سه مسیر یاد شده به سمت دیار خود ترک کردند.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم توضیح داد: بیشترین ترددها با یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۸۷۸ مورد به مسیر زمینی (اسکله پل به اسکله لافت) مربوط می‌شود که گردشگران با وسایل نقلیه شخصی یا عمومی توسط شناورهای حمل خودرو (لندینگ کرافت‌ها) وارد این جزیره شدند و یا قشم را به سرزمین اصلی ترک کردند.

راموز اضافه کرد: بنادر شهید ذاکری و شهید حقانی با ۲۶۹ هزار و ۲۶۸ مورد و فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم هم با ۵۴ هزار و ۲۹۳ تردد در جایگاه دوم و سوم تردد گردشگران جزیره جهانی قشم جای دارند.

وی گفت: در ۱۸ روز گذشته ۱۴۲ هزار و ۷۳ دستگاه انواع خودرو از مسیر اسکله پل وارد اسکله لافت در جزیره قشم شدند و همزمان هم ۱۳۸ هزار و ۷۰۰ خودرو نیز از همین مسیر خارج شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها