مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در هرمزگان اعلام شد



 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در شهرستان‌های این استان را اعلام کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام و المسلمین محمد ایمانی‌فرد روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس ساعت ۹ صبح از میدان امام خمینی(ره) واقع در بوستان شهید دباغیان به سمت مسجد جامع (مصلی قدس) این شهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم راهپیمایی در میناب نیز ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از ابتدای پل استقلال (مقابل ساختمان امور آب میناب) به سمت مسجد جامع امام خمینی(ره)، بندرخمیر از کلانتری تا مسجد فاطمه الزهرا(س) ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح و حاجی آباد از میدان ولایت تا مصلای نماز جمعه (مسجد جامع) ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه انجام می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: مراسم راهپیمایی مردم جزیره بوموسی از رو به روی حسینیه شهرک ولایت تا مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) و در رودان نیز از میدان امام خمینی(ره) به سمت مسجد میرکمال الدین ساعت ۱۱ صبح اعلام شده است.

ایمانی‌فرد یادآور شد: این مراسم در بستک نیز از مسجد جامع بستک به سمت هتل جهانگیریه، بندرلنگه از مسجد جامع تا فلکه غدیر و پارسیان از مصلای نماز جمعه شیعه و از مسجد جامع اهل سنت به سمت میدان ولی عصر برگزار می‌شود که ساعت آن هنوز اعلام نشده است.

به گفته وی، راهپیمایی مردم در بشاگرد از مصلای امام حسین(ع) به سمت گلزار شهدای گمنام شهر سردشت، قشم از مسجد جامع اهل سنت و از مصلای امام علی (ع) به سمت میدان امام خمینی (ره(، جاسک از مسجد جامع تا گلزار شهدا و سیریک از مسجد جامع صاحب الزمان(عج) تا چهار راه انتظام بعد از نماز جمعه برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۱۰۰ نقطه استان شامل ۱۳ شهرستان، ۲۰ شهر، ۲۰ بخش و ۵۰ روستا برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها