دستگیری سارق میلیاردی ارز دیجیتال در قشم



فرمانده انتظامی شهرستان قشم از شناسایی و دستگیری یک سارق ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ علي اکبر مرادي فرمانده انتظامي شهرستان قشم گفت: در پي مراجعه و اعلام شکايت يکي از شهروندان مبني بر سرقت مقداري ارز ديجيتال از کيف پول وي،  پيگيري موضوع در دستور کار  پليس فتا  اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود  : در تحقیقات اولیه صورت گرفته  مشخص شد، مقداری ارز دیجیتال به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط فردی ناشناس از کیف پول دیجیتال مالباخته به سرقت رفته است.

اين مسئول انتظامي گفت : با بررسي هاي همه جانبه و تلاش بي وقفه کارشناسان پليس فتا  و انجام اقدامات تخصصي و پليسي، سارق شناسايي   و با هماهنگي قضايي  در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه دستگير که مشخص شد سارق مورد نظر يکي از دوستان شاکي بوده که در زمينه ارزهاي ديجيتال فعاليت داشته و با سوء استفاده از اعتماد مالباخته با ترفند اعتمادسازي و سوء استفاده از غفلت وي اقدام به برداشت ارز از کيف پول ديجيتال وي کرده است.

فرمانده انتظامي قشم با بيان اين که متهم دستگير شده با تشکيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شد، عموم   شهروندان توصيه کرد: همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجويان باشند و توصيه‌هاي پليس فتا را جدي بگيرند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در فضاي مجازي در اسرع وقت موضوع را به پليس فتا گزارش نمايند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها