رژیم صهیونیستی پدافند هوایی خود را تقویت می‌کند



در پی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و همزمان با تهدیدهای ایران برای گرفتن انتقام، رژیم صهیونیستی نیروهای ذخیره خود را برای کار در سامانه‌های پدافند هوایی فراخواند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی پس از ارزیابی وضعیت فعلی تصمیم گرفت نیروهای ذخیره خود را برای کار در سامانه‌های پدافند هوایی فرابخواند.

رژیم صهیونیستی پس از حمله روز دوشنبه به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جنوب غربی دمشق به هراس افتاده است.

در جریان این حمله هوایی هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا زاهدی» و سردار سرتیپ پاسدار «محمدهادی حاجی رحیمی» به شهادت رسیدند.

در همین زمینه، رسانه‌های صهیونیستی پیش‌بینی می‌کنند ایران طی روزهای آینده پاسخ این حمله را بدهد و مدعی هستند نیروی هوایی رژیم برای این پاسخ ایران آماده است.

در همین زمینه «الون بن دیوید»مجری شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت این رژیم می‌داند که ایرانیان این بار مصمم تر از زمان های گذشته هستند تا به طور قابل توجهی به ترور در دمشق پاسخ دهند.

در ادامه وحشت رژیم صهیونیستی از پاسخ ایران، یک رسانه عبری زبان هم ادعا کرد: انتظار می‌رود در روزهای آینده ستاد جنگ اسرائیل آگاهی شهرک نشینان برای یک جنگ بزرگ را افزایش دهد.

شبکه خبری الجزیره نیز از لغو مرخصی تمام پرسنل پدافند هوایی و خلبانان جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین طبق ادعای رسانه‌های عبری، از شهرک نشینان صهیونیست خواسته شده که در صورت حمله مستقیم یا غیر مستقیم ایران به سرزمین‌های اشغالی دستورالعمل‌های امنیتی را رعایت کنند.

شبکه خبری «کان» رژیم صهیونیستی هم گزارش کرد: پس از تهدیدات ناشی از ترور مقام ارشد ایرانی در دمشق، حداکثر هوشیاری در نظام امنیت ملی و به ویژه در نیروی هوایی برای احتمال انتقام ایران در کوتاه مدت اعلام شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها