گروگان‌های عملیات تروریستی در چابهار آزاد شدند



معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: گروگان‌های عملیات تروریستی چابهار که در یک ساختمان مسکونی توسط اعضای گروهک جیش الظلم به عنوان گروگان گرفته شده بودند،آزادشدند.

                      

به گزارش صبح ساحل، علیرضا مرحمتی بیان کرد: در پی انجام عملیات تروریستی در مقر نظامی و دریابانی چابهار اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم پس از شکست در انجام عملیات‌ها به یک ساختمان مسکونی پناه برده و تعدادی از شهروندان را به عنوان گروگان گرفتند.

                  

وی افزود: با تلاش نیروهای جان برکف و با ورود نیروهای امنیتی شهروندان گروگان گرفته شده از چنگال اعضای این گروهک تروریستی نجات بافتند.

          

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به شهرستان‌های چابهار و راسک با شکست صددرصدی مواجه شد که در این عملیات علاوه بر به هلاکت رسیدن هشت تروریست، سایر تروریست‌ها که در یک منزل مسکونی مخفی شدند در محاصره کامل هستند و پنج مدافع امنیت شهید و ۱۰ نفر نیز زخمی شدند.

         

سید مجید میراحمدی درباره آخرین جزئیات درگیری در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: گروهک تروریستی جیش الظلم در ۲ شهرستان چابهار و راسک به طور همزمان اقدام به انجام عملیات تروریستی کرد که در راسک موفق به نفوذ و تصرف مقر سپاه نشد.

       

وی افزود: هدف تروریست‌ها بعد از تصرف این مکان‌ها به شهادت رساندن تمامی حافظان امنیت در این مقرها بود که با لطف خدا و رشادت حافظان امنیت اقدام کور این گروهک با شکست صددرصدی مواجه شد.

     

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: در راسک تعدادی از تروریست‌ها در محاصره کامل هستند و هیچ راهی جز تسلیم یا کشته شدن ندارند، در حمله به مقر نظامی این شهرستان یک تروریست کشته شد.

       

وی اظهار کرد: در چابهار نیز با مقاومت نیروهای سپاه و جان برکفان امنیت تروریست‌ها با شکست مواجه شدند و پس از ورود به یک ساختمان مسکونی تعدادی را به گروگان گرفتند که با تلاش نیروهای سپاه این افراد در حال آزاد شدن هستند، در این عملیات نیز پنج تروریست کشته و جلیقه های انتحاری که بر تن داشتند منفجر شد.

       

میراحمدی گفت: در حمله به مقر دریابانی چابهار نیز به لطف خدا، رشادت و آمادگی حافظان امنیت سه تروریست در این مقر کشته و این عملیات هم با شکست مواجه شدند.

      

وی ادامه داد: در چابهار تعدادی از تروریست‌ها در یک منزل مسکونی رفته که نیروهای سپاه در حال خروج گروگان‌ها هستند که پس از نجات این افراد، تروریست‌ها مجبور به تسلیم یا کشته شدن هستند.

      

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: در این عملیات‌ها پنج نفر از نیروهای سپاه و فراجا به شهادت رسیده و ۱۰ نفر مجروح شدند؛ هم اکنون اوضاع در راسک و چابهار عادی بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها