اعضای باند سارقان زورگیر در قشم دستگیر شدند



فرمانده انتظامی شهرستان قشم از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت‌های خشن به عنف طلاجات منزل در این شهرستان مرزی خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ علی اکبر مرادی افزود: در پی گزارش سرقت به عنف در یکی از شهرک های جزیره قشم و سرقت طلا و گوشی های تلفن همراه از یک منزل مسکونی توسط سارقان نقاب دار، با توجه به اهمیت موضوع تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی به این منظور تشکیل شد.

وی ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد سه نفر با صورت های پوشیده پس از ورود به این منزل با استفاده از تهدید و قدرت نمایی تعداد چهار دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲ عدد النگو، یک جفت گوشواره بچه گانه و یک جفت گوشواره زنانه به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال را سرقت و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: با توجه به بررسی های دقیق، اظهارات شاکی و شهود، کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با روش علمی و کار اطلاعاتی هویت و پاتوق باند سه نفره سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، متهمان را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در مواجهه با شاکی به ناچار لب به اعتراف گشودند و بی پرده پوشی به بزه ارتکابی اعتراف کردند که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

وی به قشموندان توصیه کرد: در صورت مشاهده افراد و وسایل نقلیه مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها