افزایش کرایه تاکسی در بندرعباس پس از تصویب نرخنامه جدید



کرایه تاکسی در شهر بندرعباس تاکنون افزایش نیافته است و پس از تصویب نرخنامه جدید صورت می‌گیرد.

 

به گزارش صبح ساحل، مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: نرخنامه جدید تهیه شده است و برای بررسی و تصویب در نشست شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود.

حیدری پوری افزود: در نرخنامه سال ۱۴۰۳ کرایه تاکسی در همه مسیر‌های شهر بندرعباس تا سی درصد بیشتر از پارسال لحاظ شده، اما تا زمان تصویب و ابلاغ همچنان نرخنامه قبلی ملاک است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: هرگونه تخطی از نرخنامه کنونی تخلف است و شهروندان در صورت مطالبه کرایه بیشتر از سوی رانندگان تاکسی موضوع را به بازرسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گزارش دهند.

در چند روز گذشته شماری از شهروندان در تماس با تحریریه خبر مرکز خلیج فارس از افزایش ناگهانی و بدون اطلاع قبلی کرایه تاکسی در بندرعباس گلایه کردند.

در بررسی‌های میدانی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در شهر بندرعباس مشخص شد شماری از رانندگان تاکسی، کرایه برخی مسافت‌ها را تا دو هزار تومان افزایش داده اند.

بر این اساس در پر رفت و آمدترین مسیر مسافر درون شهری، از درب هوایی تا میدان هفده شهریور کرایه هر نفر تا ۱۷ هزار تومان افزایش یافته که البته این افزایش خودسرانه اعمال شده است.

کرمی معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان نیز گفت: کرایه سفر بین شهری هم با اتوبوس و مینی بوس و هم با تاکسی‌های بین شهری تاکنون افزایش نیافته است، اما امسال افزایش نرخ حتمی است.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها