اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد:

برگزاری جلسه تخصصی حمل ونقل باموضوع آموزشی سامانه یکپارچه سباف و جلوگیری از صدور اوراق غیرواقعی حمل به میزبانی شهر قشم



در راستای تاکیدات به عمل آمده و افزایش سطح آگاهی مدیران عامل، مدیران فنی و متصدیان شرکت‌های حمل ونقل جلسه آموزشی سامانه یکپارچه بازدید فنی وسیله نقلیه باری و مسافری(سباف) و جلوگیری از صدور اوراق غیرواقعی حمل (بارنامه و صورت وضعیت مسافری) که با حضور معاون حمل و نقل، روسای ادارات حوزه حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، مدیران فنی شرکت‌های مسافربری و کالا به میزبانی شهرداری قشم برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، «پرویز کرمی»، معاون حمل و نقل این اداره طی این جلسه گفت: افزایش ایمنی تردد سفرهای جاده ای و ارتقای سطح خدماتدهی به مسافرین و سایر کاربران جاده ای،توسعه زیرساخت های لازم ازجمله احداث پایانه های مسافربری توسط شهرداریها ، اجرای طرحهای واگذاری و نوسازی از جمله اقدامات مورد پیگیری در حوزه حمل ونقل می باشد.

پرویز کرمی، در خصوص کنترل و جلوگيري از صدور بارنامه هاي غير واقعي ادامه داد: با استفاده از تجهیزات هوشمند و سامانه های پلاک خوان ،بارنامه های غیرواقعی شناسایی می گردد. که ضمن احراز تخلفات شرکتهای حمل ونقل، رانندگان و مالکین موضوع درکمیسیون‌های مواد ۱۲، ۱۱، ۱۴ مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها