یکشنبه سامانه بارشی وارد کشور می‌شود



سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، برف، وزش باد و کاهش دما در برخی مناطق کشور تا شنبه آینده خبر داد و اعلام کرد:‌ یکشنبه سامانه بارشی وارد کشور می‌شود.

      

به گزارش  صبح ساحل ،بر پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز پنجشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز رگبار باران،‌ رعدوبرق در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

      

جمعه بارش در شمال غرب و غرب کشور قطع شده ولی در سایر مناطق ذکر شده و همچنین در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش خواهیم داشت.

      

شنبه هفته آینده در شمال شرق، شرق جنوب سیستان و بلوچستان، استان‌های مازندران و گلستان، بخش‌هایی از مرکز کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، یکشنبه در شمال شرق و شرق و دوشنبه در شمال شرق کشور بارش روی داده و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

      

از بعدازظهر یکشنبه سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور شده و دوشنبه در شمال غرب برخی نقاط غرب، جنوب غرب و جنوب کشور باعث بارندگی می‌شود.

     

لازم به ذکر است امروز پنجشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، نواحی مرکزی کشور و پنجشنبه و جمعه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود. تا روز شنبه کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

      

همچنین طی 2 روز آینده دریای خزر شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها