قاتل متواری و همدستانش کمتر از ۱۸ ساعت در بندرعباس دستگیر شدند



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: قاتل متواری و هفت نفر از عاملان مشارکت در این قتل کمتر از ۱۸ ساعت با انجام هفت عملیات در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش صبح ساحل، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان روز شنبه گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل یک جوان در بندرعباس و متواری شدن قاتل و دیگر عاملان قتل، پیگیری موضوع ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جنایی پلیس آگاهی هرمزگان با تشکیل اکیپی به محل وقوع حادثه اعزام شدند که در تحقیقات اولیه، مشخص شد مقتول به هویت (یوسف م) توسط افرادی ناشناس در اثر ضربات عمیق جسم برنده به ناحیه گردن به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی هرمزگان اضافه کرد: با تلاش همه‌جانبه و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و با اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از ۱۸ ساعت پس از وقوع قتل هویت ضارب اصلی و همدستان وی که هفت نفر از دوستان مقتول را محاصره کرده و با ضربات چاقو به گردن و کتف یکی از آنان، وی را به قتل رسانده و متواری شده بودند، در هفت عملیات جداگانه در مخفیگاهایشان دستگیر شدند.

سردار جاویدان بیان کرد: یکی از متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های علمی انجام شده، به صراحت به قتل مقتول به علت جر و بحث آنی و بدون هیچ انگیزه اعتراف کرد که در بازرسی از مخفیگاه متهم آلت قتاله که هنوز آثار خون بر روی تیغه آن مشهود بود، کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها