آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید



 عضو هیات مدیره و راهبر اداری و مالی شرکت عمران شهرهای جدید از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد.

      

به گزارش صبح ساحل، «مختار محمدی» درباره جزئیات برگزاری آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید در سال ١۴٠٣ گفت: نخستین مجوز استخدامی در شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، در سال ۱۳۹۴ برای تعداد ۲۵ نفر اخذ شد که در نهایت پنج نفر در رشته شغلی کارشناس راه، ساختمان و شهرسازی جذب و استخدام شدند.

به گفته وی، دومین مجوز در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۳۵۰ نفر توسط سازمان اداری و استخدامی صادر و مجوز تامین اعتبار ۱۰۱ نفر از طریق سازمان برنامه بودجه کشور نیز صادر شد که از این تعداد ۱۵ نفر به سهمیه نخبگان اختصاص یافته است. تلاش می‌شود مانده مجوز تمدید و اعتبار لازم نیز تامین شده تا نیروهای شایسته در فضای رقابتی به منظور انتصاب در پست‌های سازمانی جذب شوند.

محمدی افزود: این مجوز برای استخدام در رشته‌های شغلی کارشناس برنامه‌ریزی شهرهای جدید، کارشناس فنی و اجرایی شهرهای جدید، کارشناس املاک شهرهای جدید، کارشناس شبکه، حسابدار، کارشناس تحلیل و تولید نرم افزار، کارشناس حقوقی، کارشناس برنامه و بودجه اختصاص یافته و دفترچه برگزاری آزمون از مورخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی (https://hrtc.ir) بارگذاری شده است. داوطلبان می‌توانند تا روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین) برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کنند.

عضو هیات‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در پایان خاطرنشان کرد: آزمون مدنظر توسط مرکز جهاد دانشگاهی برای داوطلبان پس از ثبت نام، در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها