فرماندار ویژه میناب:

مردم میناب هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند



معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی بارش شدید باران از شامگاه دوشنبه آغاز و تا روز چهارشنبه ادامه دارد و مردم از تردد و سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

 

به گزارش صبح ساحل، مجید سلحشور امروز،۲۶ فروردین با اشاره به خصوص احتمال وقوع سیلاب بر اثر بارش شدید باران، اظهار کرد: شهروندان شهر میناب و همچنین روستاییان با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و هشدار ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان، از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه هاو مسیل ها فصلی خودداری کنند.

وی افزود: مردم از هم اکنون هشدارها را جدی گرفته، اکیدا از ترددهای بی مورد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کرده و در نقاط روستایی، اهالی که سقف منازل آنها مشکل داشته و دیوارها خشت‌ و گلی و همچنین ناایمن هست در این ‌چند روز تا پایان بحران جدی در منازل بستگان و همسایگانی که ساختمان آنها استاندارد هست سکنی گزینند.

فرماندار ویژه میناب با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی و اعلام آماده‌باش از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، بیان کرد: جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان میناب با حضور ادارات و دستگاه‌های عضو این ستاد درمحل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل و تمهیدات لازم اندیشده شده است.

سلحشور تصریح کرد: ادارات، شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز از جمله شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب، شهرداری، مخابرات و … آمادگی لازم برای رفع مشکلات و قطعی‌های احتمالی را دارند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه آغاز می شود و سبب رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش بادهای متوسط در همه مناطق و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق استان و سیلاب و آبرفتگی مناطق شهری را تا روز چهارشنبه را خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها