پادشاهی عمان، پاسخ ایران به رژیم اسرائیل را تحسین کرد



احمد بن حمد الخلیلی گفت: ما این اقدام را تحسین می‌کنیم زیرا در برابر شرارت، بازدارندگی ضرورت دارد، در غیر این صورت، گسترش پیدا می‌کند و فراگیر می‌شود.

    

به گزارش­ صبح ساحل، مفتی اعظم پادشاهی عمان، از حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی استقبال و آن را تحسین کرد.

احمد بن حمد الخلیلی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آنچه در رسانه‌ها از اقدام جمهوری اسلامی ایران در پاسخ دادن به تهاجم رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران و این واکنش جسورانه منتشر شد، چیزی است که واقعا خوشحال کننده است و امیدواریم به زودی به ثمر بنشیند.

وی افزود: ما این اقدام و اقدامات مشابه آن را تحسین می‌کنیم و امیدواریم توانایی و حضور قدرت‌های امت را حفظ کند. زیرا در برابر شرارت، بازدارندگی ضرورت دارد، در غیر این صورت، گسترش پیدا می‌کند و فراگیر می‌شود. امید داریم که آنچه رخ داد، برای صهیونیست‌ها و کسانی که به آنها کمک کردند، دردناک باشد و مشتاقانه منتظر چیزی هستیم که قدرت صهیونیست‌ها را در هم بشکند و توطئه آنها را دفع کند و مسلمانان را از شر آنها نجات دهد.

خداوند را برای دادن توفیق آن  ستایش می‌کنیم و از همه امت می‌خواهیم تا برای یاری رساندن به مظلومان در غزه و فلسطین، ابتکار عمل را در دست بگیرند و به واکنش‌های جزئی اکتفا نکنند. این بخشی از تقویت قدرت در دستور الهی است که در آن می‌فرماید: (وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة).

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها