۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب کشف شد



فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۹۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک طی یک عملیات منسجم پلیسی در میناب خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل، علی اکبر جاویدان امروز ۲۸ فروردین اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان میناب، با انجام کار اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاقچیان دریافتند اعضای یک باند قصد دارند محموله ای از مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو پژو به شهرستان میناب منتقل کنند.

وی افزود: باهماهنگی قضایی چند اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقدام به اجرای مأموریت نموده که در این راستا خودروی حامل مواد به همراه یک دستگاه پراید به عنوان اسکورت بعد از روستای چاه اسماعیل مشاهده گردید که بلافاصله مأموران با رعایت تمهیدات پلیسی دستور ایست صادر کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس قصد متواری شدن داشتند که با سرعت عمل مأموران، خودروی پراید اسکورت قبل از ایست بازرسی شهید چغازردی و خودرو پژو۴۰۵ حامل بار مواد مخدر در روستای چاه اسماعیل توقیف و طی بازرسی از خودروی حامل مواد ۱۹۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف گردید.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این ماموریت ۴ نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند بیان کرد: مأمورین پرتلاش انتظامی همواره و با اقتدار با سوداگران مرگ و واردکنندگان و فروشندگان مواد مخدر مبارزه می کنند و اجازه هنجار شکنی و فعالیت مجرمانه را به آنان نخواهند داد.

 

۱۱ کیلو شیشه در ایست و بازرسی برکه سفلین

 ماموران انتظامی ایست و بازرسی برکه سفلین شهرستان بندر لنگه حین کنترل خودروهای عبوری در محور خمیر به بندرلنگه به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی دقیق آن در کف خودرو که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود موفق به کشف ۱۱کیلو شیشه شدند و در این زمینه یک متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و باندهای بزرگ وارد کننده مواد افیونی در دستور کار اصلی پلیس هرمزگان قرار دارد.

انتهای پیام

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها