رتبه‌ی نخست اتاق بازرگانی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در کشور/ احداث ۱۴ مدرسه در استان



رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان در نشست امروز با اصحاب رسانه و خبرنگاران از کسب رتبه‌ی نخست اتاق بازرگانی هرمزگان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در کشور خبر داد و گفت: «در سال گذشته موفق به احداث ۱۴ مدرسه در استان شدیم».
  
    

به گزارش صبح ساحل، محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان، ظهر یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اظهارداشت: ماهیت سفرهایی که هیات‌های تجاری اتاق بازرگانی به کشورهای مختلف دارند کاری است و طی آن تفاهمنامه‌هایی برای استفاده از توانمندی‌های مشترک بین تجار استان و فعالان اقتصادی امضا می‌شود.

وی افزود: در سفر هیات تجاری استان به کشور سوئیس تفاهم نامه همکاری در حد ۱۲ میلیارد فرانک به امضای طرفین رسید.

صفا در پاسخ رابطه با سفر هیاتی از مقامات دولتی هرمزگان به چین و عدم همراهی مسئولان اتاق بازرگانی استان در این سفر عنوان‌کرد: ما خودمان را به دولت تحمیل نمی‌کنیم و تحمیلی نیز از سوی آن‌ها را هم نمی‌پذیریم و در تمام مناسبات اصل  را بر تعامل با رعایت احترام متقابل می‌گذاریم.

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان، در واکنش به موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها ‌در کشور نیز گفت: کل دنیا و حتی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس روزهای شنبه و یکشنبه را تعطیل هستند و تعطیلی پنجشنبه و جمعه در کشور موجب شده که ما ۴ روز از هفته را برای مراوده تجادی با دنیا از دست دهیم.

وی تاکید‌کرد: نظر اتاق بازرگانی هرمزگان نیز مانند اتاق ایران تعطیلی شنبه‌ها در کشور به جای پنجشنبه‌ها است از این رو از مسئولین تصمیم‌گیرنده در این حوزه خواستار تجدید نظر هستیم.

وی در ارائه گزارشی از عملکرد اتاق بازرگانی استان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز گفت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی در کشور رتبه نخست را کسب کرده است و ما سال گذشته موفق شدیم ۱۴ مدرسه را در استان احداث کنیم.

صفا عنوان‌کرد: امسال عملیات احداث ۶ مدرسه در استان را آغاز شده است و بعد از آن نیز عملیات احداث ۹ مدرسه جدید را آغاز خواهیم کرد‌.

وی با اشاره به خدمات اتاق بازرگانی در دوران کرونا نیز گفت: در بحث کرونا اتاق هرمزگان بیشتر ورود را به جزئیات داشت و در زلزله سایه خوش نیز در همان روزهای اول ۲۰ کانکس بین زلزله‌زدگان توزیع شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها