همایش گردشگری هوایی در ساحل بندرعباس برگزار می‌شود



مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس همایش پروازی پاراگلایدر و پاراموتور در ساحل بندرعباس برگزار می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی و گردشگری هرمزگان امروز با اعلام این مطلب گفت: این همایش با مشارکت باشگاه ورزش‌های هوایی نوبند سبز، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و اداره‌کل ورزش و جوانان استان روز جمعه 7 اردیبهشت‌ماه از ساعت 15 در ساحل بوستان غدیر بندرعباس برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه 10 اردیبهشت سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز با رشادت امام قلی خان به نام روز ملی خلیج‌فارس نام‌گذاری شده، اظهار کرد: برگزاری این همایش پروازی باهدف پاسداشت این روز و معرفی فرصت‌های گردشگری هوایی است.

  وی افزود: گردشگری هوایی یکی از جاذبه‌ها و فرصت‌های گردشگری در استان است که علاوه برجذب گردشگر، به جذابیت سفر مسافران و گردشگران به هرمزگان نیز می‌افزاید.

محسنی بابیان اینکه 13 سایت گردشگری هوایی در هرمزگان فعال است، ادامه داد: سواحل پارسیان (گاوبندی)، مکسر، مقام، سورو، قشم، سیریک، کیش و پردی بستک، گنو، رویدر، رودان و منطقه خرگین سایت‌های گردشگری هوایی در استان هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: استان هرمزگان با دارا بودن بیش از دو هزار و سیصد کیلومتر ساحل و 14 جزیره کوچک و بزرگ، یکی از ظرفیت‌های گردشگری تلفیقی دریایی و هوایی در جنوب کشور است.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها