نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس:

خبرهای خوبی از موفقیت بانوان ورزشکاران هرمزگان شنید می شود



نشست تخصصی نائب روسای هیئت های ورزشی استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین  عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس  در محل دفتر نماینده ولی فقیه برگزارشد.

  
به گزارش صبح ساحل،  حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در این نشست اظهارداشت: فعالیت بانوان در عرصه ورزشی نشاط و شادابی را به همراه خواهد داشت و ورزش همیشه باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه است.
نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: امروز خبرهای خوبی از موفقیت بانوان ورزشکاران استان مان شنیدیم که باعث افتخار آفرینی برای کشور و استان عزیزمان بوده اند.


وی خاطرنشان کرد: جوانان ما باید برای سلامت روح و روانشان ،تحصیل، تهذیب و ورزش را اولویت خود قرار دهند چراکه روح سالم در بدن سالم است وورزش می تواند در گسترش فرهنگ نیز موثر باشد و ورزشکاران باید در حوزه ورزش و خودسازی فعالیت داشته باشند.
امام جمعه بندر عباس با اشاره به این که  ورزش وجوانان دو مقوله با هم هستند و باید همگام با هم فعالیت داشته باشند تصریح نمود: هیئت های ورزشی ضمن فعالیت های ورزشی نیز می بایست در حوزه فرهنگی نیز فعالیت داشته باشند زیرا ورزش تاثیر قوی در گسترش فرهنگ می تواند داشته باشد و همه هیئت ها  باید در حوزه قهرمانی و سلامت روح و روان فعالیت داشته باشند.


فاطمه مرادی معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان اظهار داشت:در سال گذشته فعالیت ها و برنامه های زیادی با حمایت خادمی مدیر کل ورزش و جوانان  برگزار شده است.
وی افزود : با حمایت های مسئولین استان و تلاش های نائب روسای هیئت های ورزشی توانستیم مقام پنجم کشوری را در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان کسب نماییم.
مرادی بیان داشت: توسعه ورزش بانوان مستلزم حمایت و همکاری از این حوزه می باشد تا بتوانیم با تشویق بانوان مان به فعالیت ورزشی باعث ایجاد شور و نشاط ورزشی در جامعه باشیم.
در پایان نائب روسای هیئت های ورزشی گزارشی از عملکرد حوزه خود را به حاضرین ارائه نمودند و  از نائب روسای هیئت های ورزشی با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.
همچنین در این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین  عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، فاطمه مرادی معاونت توسعه ورزش بانوان، بیگلری مسئول ورزش بانوان در دفتر ولی فقیه و جمعی از نائب روسای هیئت های ورزشی از همسر و سه فرزند شهید زارعی تجلیل به عمل آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها