به دنبال رد مصوبه شورای شهر از سوی فرمانداری بندرعباس؛

نور امید در دل هواداران تیم شهرداری روشن شد



صبح ساحل، ورزشی _ پس از اینکه فرماندار شهربندرعباس مصوبه شورای شهر درخصوص عدم تیمداری شهرداری را رد کرد یک عضو شورای شهر  طی نامه‌ای به استاندار هرمزگان خواستار رسیدگی به رد مصوبه شورای شهر از سوی استانداری شد.

این کار فرماندار باعث خوشحالی دوباره هواداران فوتبال به خصوص هواداران تیم های شهرداری شد،ولی پیگیری مجدد شورای شهر و  عضو این شورا هنوز ناامیدی را در دل هواداران نگه داشته است. برای آن که بدانیم هواداران تیم فوتبال شهرداری که سرمایه های واقعی وصاحبان اصلی تیم فوتبال شهرداری هستند چه نظری درباره رد یا تایید مصوبه شورای شهر دارند با چند نفر از هواداران وکارشناسان به گفت وگو پرداخته ایم که دراین رابطه نظام رنجبر از هواداران دوآتیشه شهرداری به صبح ساحل گفت: باید به فکر توسعه ورزش بود نه اینکه به صرف بعضی از اختلافات بخواهیم یک باشگاه ورزشی را از بین ببریم.ما هواداران شهرداری درانتظار جشن 50 سالگی باشگاه ایم نه اینکه هنوز شش سال از عمر باشگاه نگذشته است به فکر انحلال آن باشیم. تیم فوتبال شهرداری مال مردم است تا زمانی که مردم این تیم را می خواهند باید تیمداری کند.

وی درخصوص حرف های عضو شورای شهر هم گفت:از اینکه ایشان به فکر آسفالت و پیاده رو و پارکینگ برای شهر هستند متشکریم ولی برای بودجه این کارها می توان ازمنابع دیگر هم استفاده کرد نه اینکه بودجه ورزش را قطع کنیم. شورای شهر به عنوان یک پدر بزرگواری کند و دل هواداران وعلاقمندان به فوتبال وتیم های ورزشی رابا این گونه مصوبه ها نشکند.

ایمان زدوار از  دوستداران تیم فوتبال شهرداری درگفت وگو با صبح ساحل اظهار داشت: شورای شهر نظر مردم رادرنظر نگرفته است ویک طرفه به میدان رفته است. ما عاشق باشگاه شهرداری هستیم وبه این تیم علاقمند هستیم ودوست نداریم که بایک مصوبه شورای شهر زحمات چندین ساله یک باشگاه  ازبین برود.

شورای شهر به دنبال یک فکر اساسی باشد تا تیم چگونه اداره شود نه اینکه به راحتی آن را حذف کند. زدوار در ادامه گفت:با یک مدیریت درست می توان با هزینه معقول تیمداری کرد. به طوری که به ضرر استان نباشد وبه قول شورای شهرها پول  بیت المال از بین نرود. تمام شهرداری های کشور به دنبال جذب یک تیم فوتبال در سطح ایران هستند ولی شهرما می خواهد تنها تیمش در لیگ یک را به فروش برساند.

زدوار در پایان خواستار این شد که به خاطر مردم وهواداران از باشگاه شهرداری حمایت شود و اگرنیاز هم باشد مردم دراین راه شهرداری وشورا راکمک خواهند کرد.

محمد  بارانی از کارشناسان فوتبال استان دراین رابطه می گوید: وقتی تیم فوتبال شهرداری خریداری شد به خواست مردم بود و اکنون اگر می خواهند امتیاز این تیم را بفروشند از مردم هم نظر خواهی کنند. وی اظهار داشت: فوتبال شهردرای جان دوباره در رگ و خون فوتبال استان جاری کردوشک نکنید با از بین بردن این تیم دوباره فوتبال هرمزگان افت خواهد کرد. وی گفت: مردم هرمزگان و به خصوص  جوانان شهر بندرعباس دلشان برای تیم فوتبال شهرداری می تپد وخیلی   از آن ها با این تیم شب و روز خود را سپری می کنند.

بارانی رییس اسبق کمیته مسابقات هیات فوتبال درادامه می گوید: چرا شورا به جای اینکه ساده ترین راه را انتخاب کند نمی آید با یک کارشناسی اصولی دل مردم این شهر را به دست بیاورد.

شورا می تواند با استفاده از نظرات کارشناسان فن یک تیم برای شهرداری تشکیل دهدکه اولاً هزینه های هنگفت نداشته باشد وبعد اینکه سهمیه لیگ یک به راحتی آب خوردن ازدست ندهیم. وی گفت: مگر نه اینکه روی تابلوهای ورودی شهر درهنگام ایام نوروز به مهمانان خوش آمد گفته ایم  که به پایتخت اقتصادی ایران خوش آمدید پس چگونه است که پایتخت اقتصادی از پس هزینه های یک تیم در لیگ دسته اول بر نمی آید. استان هرمزگان با درآمد زایی که دارد می تواند به خوبی چرخ ورزش این استان را به چرخش درآورد.

قاسم رنجبریان رییس اسبق هیات فوتبال استان در مورد رد مصوبه شورای شهر از سوی فرمانداری می گوید: فرماندار کار بزرگی انجام داده است وبا این کار نشان دادکه به ورزش و ورزشکاران این استان ارزش قائل است. وی گفت:شش سال است که جوانان این شهر درکنار شهرداری هستندوبرای دیدن یک مسابقه حدود ده هزار نفر به ورزشگاه می آیند.

رنجبریان اظهارداشت: چه کسی می تواند ده هزار نفر را به صورت خودجوش  دور هم جمع کند آن هم کسانی که برای جمع شدن خودشان از کیسه خرج می کنندوبه ورزشگاه می آیند. نابودی تیم فوتبال شهرداری یعنی نابودی  فوتبال این استان. پس قبل ازاینکه هر اقدام عجولانه ای انجام دهیم به فکر عواقب کار هم باشیم. وی اظهار  داشت: بایک مدیریت صحیح می توان تیمداری کرد ودست دلالان احتمالی را ازبدنه تیم جدا ساخت.اعضای شورای شهر اگر به فکر سرمایه ا ین شهر هستند بدانند که جوانان وعلاقمندان به ورزش سرمایه های اصلی هستند و نبایدآن ها را نادیده گرفت.

در پایان این گزارش به این نتیجه می رسیم که هواداران تیم فوتبال شهرداری از مصوبه شورای شهر رضایت ندارند و خواستار حضور دوباره شهرداری وتیم های ورزشی آن در صحنه های مختلف در سطح کشور هستند. این هواداران دوست دارند شهرداری همچنان مثل سال های قبل در لیگ یک فوتبال حضور داشته باشد و بایک مدیریت درست وبودجه مناسب شانس دوباره خود برای رسیدن به لیگ برتر فوتبال راامتحان کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها