احمد آرامی عضو شورای شهر بندرعباس؛

تیم‌های ورزشی شهرداری دوهفته دیگر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد



 صبح ساحل، ورزشی _ اوضاع تیم‌های ورزشی شهرداری امثال به مراتب بدتر از سال‌های گذشته است. درسال‌های گذشته تنها تیم فوتبال این باشگاه با اما واگرهای فراوان پابه مسابقات لیگ یک می‌گذاشت اما امسال تمام تیم‌های ورزشی شهرداری با مصوبه‌ای که شورای شهر تصویب کرد وشهرداری را از هرگونه تیمداری منع کرد دچار یک شوک شدند.  به لطف فرماندار وپیگیری برخی از اعضای شورای شهر این مصوبه از سوی فرمانداری رد شد وبا جلسه‌ای که شورا گرفت دوباره شهرداری اجازه گرفت تا به تیمداری آن هم به صورت حرفه‌ای بپردازد.مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور درشهریور ماه آغاز خواهد شد اما هنوز خبری از تیم فوتبال شهرداری که فصل گذشته درگروه خودش به عنوان سومی دست یافت نیست. این تیم هنوز سرمربی، بازیکن و کادرفنی ندارد ومعلوم هم نیست که مسوولان باشگاه شهرداری کی دست به این کار خواهند زد.برای اطلاع از این وضعیت به سراغ احمد آرامی عضو شورای شهر بندرعباس وکسی که سال هاست با تیم شهرداری است رفتیم که ایشان گفتند: مشکلات قانونی برای تیمداری شهرداری از سوی شورای شهر برطرف شده وبا همفکری اعضای شورای شهر به زودی اعلام خواهد شد که شهرداری که می‌تواند فعالیت‌های ورزشی خود راچگونه ازسربگیرد.

آرامی گفت: فکر می‌کنم تا دوهفته دیگر تمامی علاقمندان وجوانان به تیم‌های ورزشی شهرداری خواهند فهمید که شهرداری امثال چگونه‌ می‌خواهد تیمداری کند.

وی اظهارداشت: شهرداری باردیگر زیرنظر سازمان فرهنگی ورزشی به فعالیت خود ادامه خواهددادواین نظر برخی از دوستان که شورای شهر می‌خواهد برای این فصل تیم فوتبال شهرداری تصمیمی بگیرد واعضای کادرفنی وبازیکن انتخاب نماید را به طور صددرصد ردمی‌کنم. شورای شهر فقط به خواسته مردم احترام گذاشت وراه حل قانونی برای تیمداری شهرداری مشخص کرد وگرنه هیچ دخالیت درامورات تیم‌های ورزشی نداشته ونخواهد داشت. احمدآرامی گفت: شورای شهر برنامه واهدافی برای پیشرفت تیم‌های ورزشی دارد و این برنامه را به سازمان فرهنگی ورزشی ارائه خواهد داد. آرامی که برای عضویت درمجمع انتخاباتی هیات فوتبال هم نامزد شده است دراین‌باره به صبح‌ساحل گفت: بنده کاندید شده‌ام و قصد کناره‌گیری هم ندارم واین که می‌گویند چند روزمانده به انتخابات کنار می‌روم شوخی است که برخی از دوستان به زبان می‌آورند. وی اظهارداشت: من از کاندیدشدن خود اهدافی دارم و اگر بتوانم رای مجمع را به دست بیاورم فوتبال هرمزگان را به جایگاه واقعی خودش خواهم رساند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها