هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال هرمزگان؛

«استقلال بندرلنگه» در قشم گلباران شد



صبح ساحل، ورزشی _ هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال هرمزگان با شکست سنگین آبی‌پوشان بندرلنگه‌ای مقابل قرمزپوشان قشم به پایان رسید. دراین هفته یازده بازی انجام شد و دیدار تیم‌های سربازان خلیج‌فارس مقابل جغین رود رودان به دلیل اینکه تیم جغین رود مدارک بازیکنان خودش را به همراه نداشت برگزار نشد تا کمیته انضباطی هیات فوتبال تکلیف نتیجه این دیدار را معلوم کند. دربازی‌های انجام شده هفته یازدهم ملوان بندرعباس درخانه میزبان پرسپولیس بیکاه رودان بود. ملوان که هفته دهم را با تساوی به پایان برده بود دراین مسابقه به دنبال کسب سه امتیاز بود اما تیم پرسپولیس بیکاه به مراتب بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت ودرپایان نوددقیقه چهاربریک میزبان خود را شکست داد تا با 19 امتیاز فاصله خود را با تیم‌های اول ودوم جدول کم کند. مجاهدان گچین که از ده مسابقه قبلی خود یک پیروزی درکارنامه دارد درهفته یازدهم جشن دومین پیروزی خود را برپا کردند وموفق شدند سه بر دو تیم عرفان هرمز را از پیش رو بردارند. مجاهدان با این پیروزی 8 امتیازی شد وبایک امتیاز بیشتر نسبت به عرفان هرمز بالای سراین تیم قرار گرفت وقعر جدول را به عرفان هرمز سپرد.یاران گروگ سیریک دربازی مقابل اتحاد بشاگرد سه بردو مغلوب شد تا بشاگرد پس از ده‌هفته اولین پیروزی را آن هم خارج ازخانه به دست بیاورد. اتحاد بنذرک میناب درخانه به دیدار آزادی رودخانه رفت وسه بریک این تیم را شکست داد. نیرومیناب دریک بازی دیدنی وجذاب دوبریک میلاد سیریک صدرنشین را شکست داد. میلاد با این شکست اولین باخت درکارنامه‌اش ثبت شد و صدرنشینی را هم از دست داد. دربازی گروه مرکز خلیج‌فارس خونسرخ سه بریک عقاب کمیز رودان را برد. خلیج‌فارس با این پیروزی صدرنشین باقی ماند. یارمند دهتل بستک درخانه میزبان نخل‌چاه‌مسلم بندرلنگه بود این بازی درپایان نود دقیقه یک بریک مساوی به پایان رسید. البدرنوین بندرکنگ دریک بازی برتر مقابل خلیج‌فارس بندرلنگه چهاربریک به پیروزی رسید. البدر با این پیروزی صدرنشینی را از استقلال بندرلنگه پس گرفت.

آبی‌پوشان استقلال بندرلنگه برای حفظ صدرنشینی چاره‌ای نداشت تا تیم ته‌جدول پیروزی قشم را شکست دهد. پیروزی قشم هم برای اینکه درلیگ دسته دوم باقی بماند به دنبال سه امتیاز این دیدار بود وموفق شد دریک بازی پرگل پنج‌بریک استقلال بندرلنگه را شکست دهد وبا 10 امتیاز از قعر جدول رهایی یابد. تختی شهوار میناب دراستادیوم شهید امینی با دوگل مقابل آرش بیکاه رودان به پیروزی دست یافت. بازی دو تیم مهرونی لافت واتحاد دژگان پس از نوددقیقه تلاش دو تیم دوبردو مساوی شد. درپایان هفته یازدهم درگروه مرکز تیم‌های خلیج‌فارس خونسرخ با 24 ،عقاب کمیز رودان با 20،‌پرسپولیس بیکاه با 19، سربازان خلیج‌فارس بندرعباس با یک بازی کمتر و 17، ملوان بندرعباس با 13، جغین‌رود رودان با 11، مجاهدان گچین با 8 وعرفان هرمز با 7 امتیاز اول تا هشتم جدول رده‌بندی هستند. درگروه غرب البدر نوین بندرکنگ با 22، استقلال بندرلنگه با 19، خلیج‌فارس بندرلنگه با 17، اتحاد دژگان با 16 و تفاضل گل بهتر، مهرونی لافت با 16، نخل چاه مسلم با 13، پیروزی قشم با 10 ویارمند دهتل بستک با 8 امتیاز سکوهای اول تا هشتم را دراختیار دارند. در دیدارهای گروه شرق تختی شهوار میناب با 24 وتفاضل گل بهتر نسبت به میلاد سیریک که 24 امتیاز دارد صدرنشین است.

پس ازاین دو تیم نیرو میناب با 21 امتیاز درجای سوم قرار دارد. اتحاد بنذرک با 19،‌آزادی رودخانه با 11، یاران گروک سیریک با 10، آرش بیکاه با 9 واتحاد بشاگرد با 5 امتیاز مکان‌های چهارم تا هشتم را دراختیار دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها