خبرنگار صبح ساحل در میناب تجلیل شد



صبح ساحل، شهرستانها _ از خبرنگاران مینابی تجلیل شد.رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان هرمزگان در این مراسم از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه دو میلیون تومانی برای خبرنگاران مینابی خبر داد.

 

محمود حسن شاهی در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در میناب با بیان این که خبرنگاری یکی از حساس ترین و سخت‌ترین مشاغل به شمار می رود گفت:بسیاری هنوز با جایگاه و نقش رسانه ها در جامعه آن گونه باید آشنایی ندارند.

 

وی خبرنگاران را چشم و گوش جامعه و مردم معرفی کرد و افزود:همه باید در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار در راستای تقدیر از زحمات و کوشش های شبانه روزی این قشر به جهت آگاهی بخشی به مردم مشارکت کنند.

 

دبير كميسيون هماهنگي بانك هاي هرمزگان بیان کرد:برای حمایت از فعالان رسانه ای و خبرنگاران در میناب و گره گشایی از بخشی از مشکلات این قشر ساعی و در آستانه 17 مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی، وام دومیلیون تومانی به صورت قرض الحسنه توسط یکی از شعب بانک ملی شهرستان به آنان پرداخت می‌کنیم.

 

کشاورز رییس حوزه سرپرستی بانک ملی میناب گفت :خبرنگاران نقش اساسی در جامعه دارند که باید از تلاشهای آنها تجلیل به عمل اید.

 

وی گفت  در میناب 13شعب با 100نفر پرسنل در شهرستان های میناب جاسک بشاگرد سیریک فعالیت دارند. یاد آور می شود مراسم تجلیل از خبرنگاران به همراه ضیافت افطار، به همت رئیس حوزه شعب میناب و با حضور جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه های دولتی در بانک ملی میناب برگزار شد.

 

در این مراسم از علی نجفی، خبرنگار صبح ساحل تجلیل شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها