از محل اعتبارات وزارت نفت

سالن ورزشی چند منظوره در تازیان ساخته خواهد شد



صبح ساحل- ورزشی:غلامعلی دانشور مدیر کل ورزش وجوانان به همراه رستمی معاون توسعه منابع و پشتیبان وخواجه‌فینی معاونت فرهنگی و جوانان و ایرجی رئیس دفتر فنی مهندسی اداره کل از شهر تازیان که در 30کلومتری شهرستان بندرعباس قرار دارد بازدید نمود. غلامعلی دانشور و همراهان با اعضای شورای اسلامی شهر تازیان و شعبان پور شهردار تازیان در محل شهرداری دیدار وپیرامون مسائل و مشکلات ورزشی منطقه ی تازیان و کمک به ایجاد و توسعه ی زیر ساخت های ورزشی با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری بحث و تبادل نظر کردند و مقرر شد ضمن واگذاری یک قطعه زمین به مساحت 2هکتار به منظور احداث ورزشگاه در این شهر که بیش از 5هزار نفر جمعیت دارد از سوی شورای شهر  و شهرداری به اداره کل ورزش وجوانان اقدام شود.
این زمین با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری و اداره کل ورزش وجوانان استان به صورت مشارکتی 50درصدی ،چمن طبیعی  شود وهمچنین دیوار کشی زمین نیز از سوی اداره کل صورت گیرد .
مدیرکل و همراهان از محل احداث زمین سالن ورزشی چند منظوره این منطقه که اعتبارات اولیه آن با پیگیریهای اداره کل و مساعدت های آشوری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  از محل اعتبارات وزارت نفت تامین شده و قرار است پس از تخصیص اعتبارات کار ساخت آن از سوی وزارت نفت به زودی آغاز شود بازدید نمودند.
دانشور دراین دیدار اظهارداشت: همه نگاه ما به کل شهرها و روستاهای استان به طور یکسان می باشد و تلاش داریم برای نقاطی که محرومیت های بیشتری دارند حداقل امکانات ورزشی محیا شود تا جوانان بتوانند در آن محل به سالم سازی جسم و روح خود بپردازند. شعبان پور، شهردار تازیان از حضور دانشور و معاونین اداره کل دراین منطقه و پیگیری های امورات ورزشی و جوانان تازیان تشکر و قدردانی نمود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها