در هرمزگان نباید تیم‌های ورزشی دغدغه مالی داشته باشند



صبح ساحل-ورزشی:بنگاه های اقتصادی به وظیفه خود در توسعه ورزش پایه و حرفه ای استان عمل کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در حاشیه جلسه شورای عالی ورزش استان در جمع خبرنگاران گفت: استان هرمزگان یکی از نقاط پر استعداد کشور در زمینه های مختلف ورزشی است که باید از این فرصت در جهت بهره برداری اصولی استعداد جوانان هرمزگانی استفاده بهینه کرد.
بهروز اکرمی با اشاره به درخشش تک ستاره های هرمزگانی در رشته های مختلف ورزش حرفه ای در عرصه بین المللی گفت: با یک برنامه ریزی صحیح و اصولی بلند مدت می‌توان استعدادهای ورزشی در استان را شناسایی و پرورش داد.
وی افزود: باید با کمک بنگاه های اقتصادی مستقر در  استان  یک کمپ مجهزاستعدادیابی ورزشی ایجاد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت استانداری از تیم های حاضر در لیگ کشوری گفت: شایسته نیست در استان اقتصادی مثل هرمزگان تیم های ورزشی به دلیل مشکلات مالی نتوانند در لیگ های حرفه‌ای حضوری قدرتمند داشته باشند.
معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در پایان با اشاره به نتایج مثبت جلسه گفت:یکی از مباحث مطرح شده در شورای عالی ورزش لزوم حمایت قاطع صنایع،مناطق آزاد و ویژه هرمزگان  از تیم های لیگ حرفه ای استان بود که مقرر شد با توجه مشکلات تیم فوتسال آذرخش سرخون هرمزگان  کمک‌های مالی قابل توجهی از سوی این بنگاه های اقتصادی برای کسب موفقیت این تیم لیگ برتری انجام پذیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها