« مهدی جهان نجاتی» مدیریت شعب بانک کشاورزی هرمزگان را به دست گرفت



 صبح ساحل- اقتصادی/محمدخداکریمی /« مهدی جهان نجاتی « مدیریت شعب بانک کشاورزی هرمزگان را به دست گرفت .
به گزارش خبرنگارصبح ساحل ، عضوارشد هیأت مدیره بانک کشاورزی در آئین تکریم و معارفه مدیران شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان گفت : در هزاره سوم که عصراطلاعات نام گرفته ،همه سازمان ها باید پویا باشند که در گام نخست کارکنان پویا و مدیران توانمند را می طلبد  «داورماهیکار»افزود :مدیران باید هوشمند باشند و بتوانند از تخصص خود در چالش های سازمانی بهره ببرند و کارکنان نیز خلاق و نوآورباشند و با ارائه ایده های نو ،سازمان را در جهت تحقق اهداف آن یاری کنند .
به گفته این مقام مسئوول در بانک کشاورزی ،سرعت و دقت ، رازداری ، نوآوری ،انعطاف پذیری،دانش و آگاهی از ویژگی های مهمی می باشند که یک سازمان برای تعالی و حیات خود به آنها نیازدارد .
وی بیان داشت: سرمایه نخست در بانک ، سرمایه اجتماعی است که انسان ها نقش اساسی در آن ایفا می کنند و سرمایه انسانی نیازمند مدیریت صحیح وبرنامه ریزی دقیق است.
وی اظهار داشت : اگر سرمایه انسانی درست هدایت نشود ، سازمان به اهداف خود نمی رسد.این مقام مسوول با بیا اینکه مدیران باید همسو و هماهنگ با فرصت ها باشند ،تصریح کرد : همراه بودن مدیران توانمند با فرصت ها باعث ارائه خدمات بهتر به مشتریان می شود .
« ماهیکار »ادامه داد : افق دید مدیران باید به گستردگی کل سازمان باشد و پیوسته به دنبال تغییر ونوآوری باشند تا در مسیر خدمت رسانی باعث جلب رضایت مشتریان شوند .
عضو ارشد هیأت مدیره بانک کشاورزی با قدردانی از زحمات چندین ساله آقای حاتمی ، آقای جهان نجاتی را فردی توانمند معرفی کرد که در پیشبرد اهداف بانک در هرمزگان می تواند بسیار موثرباشد.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان نیز گفت: با توجه به عدم فروش محصولات کشاورزی، خشکسالی و شیوع آفات، کشاورزان هرمزگان به بانک‌ها به ویژه بانک کشاورزی مقروض شده اند و نیاز است مدیران این بانک در بازپرداخت وام‌ها کشاورزان استان را یاری و آنها را دریابند.
 علی رئوفی با اشاره به نقش مهم بانک کشاورزی درتوسعه زیرساخت‌های کشاورزی کشور و هرمزگان، بیان داشت: بانک کشاورزی نقش مهم و محرزی در توسعه بخش کشاورزی کشور از جمله کشاورزی استان هرمزگان با حمایت از کشاورزان به طرق مختلف دارد.
 اورزی در تقویت بخش کشاورزی هرمزگان اشاره و در این رابطه تصریح کرد: مکانیزه شدن موتور پمپ‌های کشاورزی استان، تبدیل آبیاری غرقابی به قطره‌ای و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای بخشی مهمی از اقدامات مهم بانک کشاورزی دراستان هرمزگان بوده است که نقش مهم و بارزی درتوانمند کردن کشاورزان استان داشته است.
رئوفی افزود: مسئولان به دست‌های پینه بسته و آغشته به سموم کشاورزی کشاورزان زحمتکش استان که سلامت آنها را در معرض خطر قرار داده است توجه کنند.وی تصریح کرد: بانک کشاورزی سیاست‌های خود را به نحوی تنظیم کند که به رونق بخش کشاورزی استان بیش از پیش کمک کند و بانک کشاورزی همان گونه که منابع و سود بانک را در اعطا تسهلات در نظر می‌گیرد منابع و سود کشاورزان استان را در نظر بگیرد تا شاهد رونق این بخش باشیم.
ناصر حیدری پوری رییس سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان نیزبا بیان اینکه در اواخر سال 93 و ابتدای سال 94 شرایط بانک کشاورزی در استان هرمزگان مناسب نبود ومنابع و مصارف ما اصلا همخوانی نداشت ، افزود: در شرایط فعلی موفقیت های خوبی  در محصولات استراتژیک داشتیم که حاصل زحمات همکاران در بانک کشاورزی بوده است .
وی تصریح داشت : بانک کشاورزی رتبه نخست در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی در حوزه کشاورزی داشته است و در رونق تولید مشکلاتی داشتیم که بانک کشاورزی در این بخش هم نقش آفرینی مطلوبی کرده است . وی در پایان گفت : بایستی با جابجایی اعتبارات به کشاورزان کمک شود که به تولید برسند تا توان بازپرداخت های تسهیلات بانکی را داشته باشند . «محمدرضا حاتمی « نیز با ارایه گزارشی اظهار داشت : در حال حاضر استان هرمزگان در بخشودگی سود جرایم بانکی جایگاه دوم را در کشور دارد و اعتبارات این بانک نزدیک به 80 درصد جذب شده است.
وی در ادامه خواستار افتتاح شعبه بانک کشاورزی درگمرک شهید رجایی و اختصاص ساختمانی جدیدبرای اداره مرکزی بانک شد و افزود : افتتاح شعبه در گمرک شهید رجایی خواسته فعالین اقتصادی می باشدکه در حال حاضر مکان آن تحویل داده شده است و دنبال مجوزهای لازم می باشیم .
« مهدی جهان نجاتی » مدیر شعب بانک کشاورزی هرمزگان نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات « محمدرضا حاتمی » ابراز امیدواری کرد با همراهی ، مشارکت و همدلی همه به ویژه کارکنان بانک  ، بانک کشاورزی همچون گذشته  در بین بانک های دیگر رتبه برتری داشته باشد و شاهد اثربخشی موثرو کارآمدی آن روز به روز باشیم . در پایان این مراسم با قرائت حکم مدیرعامل بانک کشاورزی ، «مهدی جهان نجاتی » به سمت مدیر  شعب بانک کشاورزی هرمزگان منصوب شد .
«محمدرضا حاتمی » مدیر پیشین شعب بانک کشاورزی نیز به افتخار بازنشستگی نائل شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها