رئیس پلیس فتا هرمزگان خبر داد

انتشار تصاویر عروس در فضای مجازی توسط عكاس آتلیه



صبح ساحل ، حوادث - رئیس پلیس فتا هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در استان هرمزگان خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌شود كه به مراكز آتلیه مطمئن مراجعه نمایند.  

سرهنگ «علی اصغر افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: برابر مراجعه یكی از شهروندان استان هرمزگان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.  وی افزود: برابر اظهارات شاكی، در یكی از پیام رسان‌های موبایلی فردی ناشناس اقدام به انتشار تصاویر عروسی وی کرده و باعث آبروریزی در بین آشنایان شده است. 

 این مسئول انتظامی بیان داشت: در بررسی های فنی و تخصصی متهم به هویت آقای» ا.ذ «شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا منقل شد.  

سرهنگ افتخاری با اشاره به اینكه متهم از كاركنان آتلیه می‌باشد، گفت: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد تصاویر مربوط به شاكی نیز توسط شخص دیگری که مدیر آتلیه می‌باشد در شبكه‌‌های اجتماعی منتشر شده است. 

 وی اذعان داشت: در بازجویی بعمل آمده از مدیر آتلیه، به بزه انتسابی معترف و اظهارداشت هدف از انتشار تصاویر مشتریان ،تبلیغ و بازاریابی و کسب درآمد بیشتر بوده است. 

 رئیس پلیس فتا هرمزگان تصریح کرد: به مراكز آتلیه و مراكزی كه تصاویر خصوصی افراد به امانت در پیش آنها نگهداری می‌شود تأكید می‌گردد از انتشار تصاویر مشتریان خود در فضای مجازی خودداری نمایند و در حفظ و نگهداری آنها نهایت دقت را داشته باشند چراكه در صورت بروز هرگونه جرم و انتشار تصاویر در شبكه‌های اجتماعی با اینگونه افراد برخورد قانونی خواهد شد. 

 سرهنگ افتخاری در پایان به شهروندان توصیه کرد: پس از دریافت تصاویر و فیلم‌های خود از مراكز آتلیه، از آنها درخواست کنند كه تصاویر را از روی سیستم‌های خود حذف و در صورت مواجه با هر گونه موارد مشكوك در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا در بخش فوریت‌های سایبری و گزارش مردمی اطلاع‌رسانی نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها