دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی:

لازمه داشتن ورزش پایدار رفع مشکلات حوزه قهرمانی است



صبح ساحل ، ورزشی - محور اصلی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی در سال 97 پرداختن به امور فرهنگی است و مسؤولان هیات‌ها باید ضمن توجه به آموزش، سیاست‌های کلان فدراسیون را سر لوحه تمامی فعالیت‌های خود قرار دهند. 

عزت‌ا...  ابراهیمی دبیر فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، در حاشیه برگزاری مجمع عمومی انتخابات رئیس جدید هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی هرمزگان، اظهار داشت: از تمامی هیات‌های استانی می‌خواهیم که با ادارات کل ورزش و جوانان استان خود همکاری نزدیکی داشته باشند.وی افزود: پرداختن به امور فرهنگی، بر پرورش روح و جسم جوانان تاثیر بسزایی دارد و به‌همین دلیل در حوزه کار خود باید کارهای فرهنگی را در اولویت قرار دهیم.

دبیر فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی توجه به آموزش را اولویت دوم فدراسیون کونگ‌فو عنوان کرد و گفت: در سال 97 عمده برنامه‌های فدراسیون در محور آموزش است که برگزاری کارگاه‌های علمی، توجه ویژه به اصول مربیگری و تمرکز آموزش بر روی نونهالان و نوجوانان از این جمله خواهد بود.

ابراهیمی لازمه داشتن ورزش پایدار را رفع مشکلات حوزه قهرمانی، استفاده از توانمندی جوانان علاقمند، بازدید از شهرستان‌ها و باشگاه‌ها، برگزاری سمینارها، دوره‌های آموزشی و مسابقات انتخابی، ارتباط  مستمر با روابط‌عمومی فدراسیون  توجه به رده‌های سنی و توجه به ورزش همگانی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان شهرستان‌ها و سبک‌های کونگ‌فو بازوان قدرتمند هیات استان هستند که می‌توانند به روند تخصصی‌تر شدن این ورزش کمک کنند.

وی همچنین به وجود اشکالات مدیریتی و صلاحیتی در باشگاه‌های کونگ‌فو به ویژه در بخش بانوان اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید به‌صورت سرزده از باشگاه‌ها بازدید کرده و پس از رصد کردن مشکلات و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند  تا ورزشکاران، داوران و مربیان در یک فضای سالم به ورزش بپردازند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها