مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور

هرمزگانی‌هابا اقتدار به روی سکو رفتند



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی//عکس مصطفی چشم‌براه تیم سیمان هرمزگان الف بر سکوی قهرمانی مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور ایستاد.

در دیدار پایانی سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور یادواره شهدای کارگر به میزبانی بندرخمیر تیم سیمان هرمزگان الف با ترکیب رحمان رئوفی و سید امید حسینی با برتری 2 بر 1 مقابل تیم بتا هرمزگان الف با ترکیب محمدرضا شبیری و رسول خواجه به مقام قهرمانی دست یافت.

در دیدار رده بندی نیز تیم سرخ آبی گلستان با ترکیب ابراهیم سنسبیلی و آرش وکیلی با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم سیمان هرمزگان ب متشکل از امیر شوشتری زاده و حسین باباجانیان گذشت و در جایگاه سوم قرار گرفت.سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور یادواره شهدای کارگر با شرکت 18 تیم به مدت سه روز در بوستان ساحلی شهروند شهرستان بندرخمیر برگزار شد که از استان هرمزگان هفت تیم در این پیکارها شرکت داشتند.

   مدیرکل کار، رفاه و امور اجتماعی استان هرمزگان

 به دنبال افتخار آفرینی والیبال ساحلی هرمزگان در

میادین جهانی هستیم

مدیرکل کار، رفاه و امور اجتماعی استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان هرساله حداقل دو دوره مسابقات ورزشی کارگری کشور را میزبانی می کند.محمد علی سلیمی افزود: 

مسابقات والیبال کارگری کشور اکنون سه دوره است به میزبانی استان هرمزگان برگزار می شود و خوشبختانه در سالجاری نیز هر دو فینالیست از استان هرمزگان بودند و نشان دهنده رشد ورزش کارگری در استان است.

وی با بیان اینکه این مسابقات با شرکت 18 تیم به مدت سه روز به میزبانی شهرستان بندرخمیر برگزار شد، اضافه کرد: استان هرمزگان به نمایندگی از والیبال کارگری کشور به طور حتم در مسابقات جهانی فرانسه حاضر خواهد شد تا شاهد افتخار آفرینی در میادین بین المللی باشیم.سلیمی با اشاره به اینکه به طور حتم ورزش کارگری در استان هرمزگان رو به توسعه حرکت می کند، عنوان کرد:اکنون 28 انجمن ورزشی کارگری در استان هرمزگان فعال است که درصدد افزایش و اهمیت به ورزش کارگران استان هرمزگان هستیم.

  مديرعامل سيمان هرمزگان  

به ایفای نقش خود در قبال مسئولیت اجتماعی مان پایبندیم

مديرعامل سيمان هرمزگان گفت: برای سومین سال پیاپی میزبانی مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور را به واسطه معرفی جاذبه های شهرستان بندرخمیر و تزریق روحیه نشاط و شادابی در جامعه برگزار کردیم.

مهدی باشتی افزود: از مدیران گذشته سیمان هرمزگان ارث مناسبی برای بنده به یادگار مانده است و برگزاری و میزبانی مسابقات ورزشی می تواند نقش مهمی در توسعه شهرستان بندرخمیر و افزایش نشاط در بین مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه مجموعه سیمان هرمزگان آمادگی آن را دارد تا در رشته های دیگر ورود کند اما نیاز به برنامه ریزی و حرکت در مسیر توسعه کارخانه است، اضافه کرد: آمادگی میزبانی از تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان جهخت برگزاری اردو و مسابات دوستانه را اعلام کرده ایم.

باشتی با اشاره به اینکه برگزاری همایش‌های همگانی در روزهای جمعه در شهرستان بندرخمیر به زودی آغاز و می تواند منجر به تحولی در عرصه ورزش همگانی شهرستان بندرخمیر شود، عناون کرد: امیدواریم با رشد صنعت سیمان خمیر بتوانیم کمک بیشتری در قبال مسئولیت های اجتماعی‌مان در شهرستان بندرخمیر ایفا کنیم.

مديرعامل سيمان هرمزگان در پایان گفت: باید شاخص‌های توسعه ای شهرستان و استان هرمزگان بالا رود که به طور حتم سیمان هرمزگان در این میان به ایفای نقش خود پایبند است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها