ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام



صبح ساحل ، اجتماعی - رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی توسط این ستاد خبر داد.

به گزارش تسنیم ، محمد مخبر در حاشیه بازدید از بناهای آموزشی تعدادی از روستاهای بندرعباس با اشاره به بهره برداری از مدرسه 15 کلاسه برکت در بخش قلعه قضای بندرعباس اظهار داشت: کار در آموزش و پرورش هزینه نیست و سرمایه‌گذاری برای آینده است و برخی کشورها که رشد دو رقمی داشته‌اند به دلیل سرمایه‌گذاری روی نیروی انسانی بوده است.

وی ادامه داد: کارهای بزرگ در سطح کشور و در استان هرمزگان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صورت گرفته ولی هنوز کافی نیست.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: امروز در این ستاد هیچ کاری انجام نمی‌شود مگر اینکه دارای مشخصه‌هایی باشد که شامل منطبق بودن با اقتصاد مقاومتی و دیگر توجه به موضوع اشتغال و در همه ابعاد برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 322 بنگاه در ستاد ایجاد کرده‌ایم و نزدیک 200 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است و ضمن اینکه تمام پروژه‌های بزرگ را به مناطق محروم برده‌ایم.

مخبر خاطرنشان کرد: این ستاد در قالب طرح های محرومیت زدایی، یک هزار و 350 میلیارد ریال در استان هرمزگان هزینه کرده است.وی تصریح کرد: ساخت 11 بیمارستان در مناطق محروم، ساخت 21 هزار مسکن با مشارکت بنیاد مسکن، پرداخت 60 هزار نسخه بیماران سرطانی، ارائه 60 هزار وام قرض الحسنه، تولد 110 کودک که از شناسایی 3000 زوج نابارور و کمک به آنها به دنیا آمده است و شناسایی کودکان محروم ناشنوا و کاشت حلزون برای آنها ازجمله کارهای بنیاد برکت بوده است.

وی با بیان اینکه کار در بنیاد برکت ویژگی‌هایی دارد که اساسی‌ترین آن محوریت مردم است، گفت: استفاده از منابع و مشارکت مردم از ویژگی‌های کار بنیاد برکت است و عصاره اجرای اصل 44 و اقتصاد مقاومتی هم سپردن کار به دست مردم است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها