دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی در بندرعباس



صبح ساحل ، حوادث - رئیس پلیس فتا استان از دستگیری عامل مزاحمت در پیام‌رسان‌های موبایلی خبر داد و گفت: متاسفانه برخی افراد از شبکه‌های اجتماعی برای انتقام جویی استفاده می کنند.  

 به گزارش  پایگاه خبری پلیس سرهنگ «افتخاری»  گفت:درپی مراجعه یکی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر ایجاد مزاحمت در شبکه‌های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.  وی افزود: برابر اظهارات شاکی، فردی ناشناس از طریق یکی از پیام‌رسان‌های موبایلی اقدام به ارسال مطالب زشت و فایل ناپسند برای وی نموده که باعث سلب آرامش شاکی و خانواده وی شده است. 

 رئیس پلیس فتا هرمزگان اذعان داشت: در بازبینی فنی تجهیزات شاکی و بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم از یک هویت جعلی برای ایجاد مزاحمت استفاده نموده که در ادامه با انجام اقدامات فنی و شگرد های خاص پلیس متهم به هویت «ع.الف» شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاه خود دستگیر شد. 

 وی بیان داشت: متهم در بازجویی های فنی ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت با خریداری شماره تلفن با مشخصات دیگران در شبکه‌های اجتماعی مختلف حساب کاربری ایجاد نموده و برای انتقام از کسانی که با آنها اختلاف داشته ، ایجاد مزاحمت کرده است. 

 سرهنگ افتخاری تصریح کرد: با بررسی های فنی بر روی تلفن همراه متهم حساب های کاربری مختلفی شناسایی شدو همچنین مشخص گردید متهم برای پیشبرد اهداف خود از نام برخی از مقامات استانی سوء استفاده کرده است. 

 این مسئول انتظامی به شهروندان توصیه کرد: در صورتی که سیم کارت های خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند با مراجعه به دفاتر مربوطه سند سیم کارت را به اسم استفاده کننده ثبت نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها