استاندار هرمزگان:

برخورد با معتادان خیابانی افزایش یابد



صبح ساحل، سیاسی _ استاندار هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان در برخورد با معتادان جزو استان‌های برتر کشور است، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و هجوم معتادان خیابانی به هرمزگان باید برخور‌دها افزایش یابد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید از ساختمان دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به ضرورت مبارزه با مواد مخدر در استان، اظهار داشت: باید مبارزه با اعتیاد به عنوان یک معضل در جامعه، از اولویت‌های استان باشد.

 

وی نسبت به برگزاری منظم جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و افزود: باید جلسات شورای هماهنگی و کمیته‌های زیرمجموعه آن در یک برنامه زمانبندی مشخص و به صورت مستمر برگزار شود.

 

استاندار هرمزگان با بیان اینکه وضعیت معتادان در هرمزگان باید ساماندهی شود، ادامه داد: نحوه برخورد با این معضل اجتماعی در جامعه باید جامع، قاطع و مبتنی بر شرایط روز باشد.عزیزی بیان داشت: با فرا رسیدن فصل سرما معتادین خیابانی در استان‌های دیگر به علت شرایط آب و هوایی مناسب در هرمزگان به این استان می آیند که معضلاتی را برای شهروندان به وجود می‌آورد.

 

وی با بیان اینکه هرمزگان در برخورد با معتادان جزو استان‌های برتر کشور است، تاکید کرد: برخوردها با این معضل به نسبت شرایط پیش‌بینی شده باید افزایش یابد.

 

به گفته عزیزی تمام دستگاه‌های مرتبط با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید امر مبارزه با معضل اعتیاد در هرمزگان را، برای جامعه حیاتی بدانند که نیازمند اراده قوی جمعی برای مقابله با این معضل است.وی بحث قاچاق را موضوعی جدی تلقی کرد و افزود: کمیسیون مبارزه با قاچاق بر سه موضوع مبدا، مسیر و مقصد گام بر می دارد و فضای حاکم در امر جلوگیری از قاچاق روح مبارزه مستمر و بازدارنده است که در آن مسامحه و مذاکره معنایی ندارد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها