نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

بازرسان از تضییع حقوق مردم در برابر گرانفروشی جلوگیری کنند



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش تقاضاها ممکن است برخی بخواهند در این وضعیت کم فروشی و گران فروشی کنند و وظیفه بازرسان است که برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم به صورت دقیق بر این امر نظارت کنند.

به گزارش ایسنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در جمع مدیران، کارکنان و بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان با اشاره به اهمیت مقوله نظارت، اظهار کرد: امر نظارت و بازرسی در اصول اعتقادی و مبانی مدیریتی مورد اهتمام ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به مسئله اقتصاد در طول چند سال گذشته، خاطر نشان کرد: دو موضوع اقتصاد و فرهنگ از جمله مسائل مهم کشور است که دلسوزان فرهنگی و اقتصادی کشور باید برای بر طرف کردن مسائل این دو حوزه اقدامات موثری را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اضافه کرد: در ایام نوروز استان هرمزگان پذیرای بسیاری از گردشگران و مهمانان نورزی است که باید شرایطی فراهم شود گردشگران با فراغ بال تعطیلات سال نو خود را در استان سپری کنند.

آیت الله نعیم آبادی عنوان کرد: در ایام  پایانی سال و ایام نوروز باید نظارت ها بر اموری همچون عرضه مواد غذایی  و آشامیدنی از نظر رعایت امور بهداشتی، تاریخ مصرف و قیمت محصولات عرضه شده با قیمت مصوب دولتی نظارت ویژه صورت پذیرد.

وی  با تاکید بر جلوگیری از  کم فروشی و گران فروشی، اضافه کرد: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش تقاضاها ممکن است برخی بخواهند در این وضعیت کم فروشی و گران فروشی کنند و وظیفه بازرسان است که برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم به صورت دقیق بر این امر نظارت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها