رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان خبر داد:

پایان داوری و اعلام راه یافتگان به دومین جشنواره ملی عکس خلیج فارس



صبح ساحل ، هنری - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان از پایان داوری دومین جشنواره ملی عکس خلیج فارس و اعلام راه یافتگان به مرحله پایانی این جشنواره خبر داد.

محمود اسدی اظهار کرد: در مجموع 11 هزار و 800 عکس با مشارکت یک هزار و 320 عکاس از 28 استان کشور در دومین جشنواره ملی عکس خلیج فارس شرکت کردند که استان هرمزگان با 12 برگزیده، بوشهر با 8 برگزیده و خراسان رضوی با 4 برگزیده بیشترین شرکت کنندگان را داشته اند.

وی افزود: منتخبان جشنواره از استان های البرز، بوشهر، خراسان رضوی، هرمزگان، کرمان، فارس، مرکزی، کرمانشان، گیلان و خوزستان هستند.

دبیر دومین جشنواره ملی عکس خلیج فارس اضافه کرد: 50 اثر برگزیده از ابتدای فروردین تا 14 فروردین سال 97 در پارک ساحلی خلیج فارس شهرستان پارسیان به نمایش گذاشته می شود و 5 برگزیده جشنواره 10 اردیبهشت همزمان با روز ملی خلیج فارس در جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس تقدیر می شوند.اسدی ضمن تقدیر از استاد بردیا سعادت داور جشنواره تصریح کرد: از تلاش شهردار و مجموعه شهرداری پارسیان و همه دست اندرکاران و شرکت کنندگان در جشنواره تقدیر می کنیم و امیدواریم که این جشنواره دریچه جدیدی را به روی کسانی که دل در گرو فرهنگ و تمدن خلیج فارس باز کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها