مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان بیان کرد

رسیدگی به تخلفات رانندگان شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر



صبح ساحل ، حوادث - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر در كميسيون‌های ماده 11 و 12 اداره كل خبر داد.

به گزارش فارس، داریوش باقرجوان امروز اظهار داشت: در سال 96 تعداد 147 فقره تخلف مربوط به  شرکت‌های حمل و نقل  کالا و مسافر در کمیسیون ماده 12 رسیدگی گردید که از این تعداد 113 فقره مربوط به حوزه کالا و 34 فقره تخلف مربوط به حوزه اداره مسافر می‌باشد.

وی در ادامه افزود: از تعداد فوق‌الذکر 14 فقره منجر به صدور تذکر و 71 فقره به علت محرز نشدن تخلف  تبرئه و تعداد 61 فقره رای هم منجر به صدور جریمه در کمیسیون ماده 12 که جهت رسیدگی  به تخلفات شرکت‌های حمل و نقلی برگزار می‌گردد، مطرح و آراء فوق صادر گردید.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان در ادامه اشاره‌ای به کمیسیون ماده 11 نمود و گفت در این کمیسیون که به  تخلفات رانندگان رسیدگی می‌شود در سال 96 تعداد 37 فقره تخلف از سوی رانندگان صورت گرفته است که از این تعداد 3 فقره منجر به تبرئه و تعداد 34 فقره پروانه فعالیت آن‌ها یعنی همان کارت هوشمند به مدت یک ماه غیرفعال گردید.

وی بیان داشت: عمده تخلفات مطرح شده در این دوره حمل  محموله بدون ضوابط و مقررات حمل و نقلی‌، حمل محموله بدون مهار مناسب درحوزه کالا، حمل محموله بدون دریافت بارنامه دولتی و عدم رعایت حقوق مسافر در حوزه مسافر  دانست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها