نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

به بیگانگان اجازه نمی‌دهیم نام خلیج‌فارس را جعل کنند



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: ملت هوشیار ما هرگز به بیگانگان و کشورهای عربی اجازه نمی‌دهند به گوشه‌ای از آب‌های خلیج‌فارس تعدی و نام خلیج‌فارس را جعل کنند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: برای ظهور امام زمان(عج) باید زمینه‌سازی شود و تنها انتظار برای ظهور کافی نیست و همه ما باید شرایط ظهور را فراهم کنیم.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به‌ضرورت خودسازی و مبارزه با کج روی‌ها و انحرافات در جامعه، تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند جزو یاران امام مهدی (عج) شوند باید خود را به مرتبه‌ای از تهذیب و کمال برسانند تا بتوانند لیاقت همراهی و یاوری آن حضرت را داشته باشند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با تأکید بر شناساندن امام زمان(عج) و هدف از ظهور به فرزندان خود، خاطرنشان کرد: جشن میلاد امام زمان (عج)باید به بهترین نحو برگزار و چهره شهر باید برای این روز آذین‌بندی شود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ظهور جریان‌های انحرافی درباره مهدویت ناشی از جهل و ناآگاهی مردم در این زمینه است، اظهار کرد: نبود شناخت کافی درباره مهدی موعود باعث شده است تا جریان‌های انحرافی مانند بابیت در طول تاریخ شکل گیرد.

وی با بیان اینکه فکر انحرافی در مورد انتظار نتیجه انحرافی دارد، اضافه کرد: اعتقاد به منجی و مصلح در همه ادیان وجود دارد و نیاز است علما از این فرصت برای تبیین جهانی مهدویت استفاده کنند.آیت‌الله نعیم‌آبادی عنوان کرد: نسبت به حضرت مهدی (عج) عشق بسیار بالایی وجود دارد درحالی‌که از لحاظ شناخت آن حضرت خیلی فاصله‌داریم.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به 10 اردیبهشت روز ملی خلیج‌فارس گفت: ملت هوشیار ما هرگز به بیگانگان و کشورهای عربی اجازه نمی‌دهند به گوشه‌ای از آب‌های خلیج‌فارس تعدی و نام خلیج‌فارس را جعل کنند.وی ادامه داد: اسناد تاریخی موجود بر وجود نام خلیج‌فارس از هزاران سال قبل تاکنون تأکیددارند و نام خلیج‌فارس از گذشته بوده و در آینده هم باقی خواهد ماند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان همچنین با گرامیداشت روز کارگر افزود: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و بر ضرورت حمایت بیشتر مسئولان از آن‌ها تأکید کرد.آیت‌الله نعیم‌آبادی تصریح کرد: باید جایگاه کارگران در جامعه بهبود یابد چون در این صورت فضای کسب‌وکار در کشور رونق خواهد یافت.

امام‌جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز معلم و روز شهادت شهید مطهری، تصریح کرد: سران کفر در مباحثه با شهید مطهری چنان شکست می‌خوردند که جرئت برخاستن از جای خود را نداشتند و در دانشگاه‌هایی که شهید مطهری تدریس می‌کرد، سران کفر نمی‌توانستند میدان‌داری کنند.

وی ادامه داد: اساتید دانشگاه‌های کشورمان باید در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های‌ انقلاب اسلامی همانند شهید مطهری پر قدرت عمل کنند.امام‌جمعه بندرعباس همچنین به روز جوان اشاره کرد و گفت: باید همه دست‌به‌دست همه بدهیم تا مشکل جوانان به‌خصوص ازدواج آنان حل شود.وی از والدین خواست هنگام خواستگاری سخت‌گیری‌ها را کنار بگذارند و با توکل به خدا دست از مانع‌تراشی بردارند تا جوان فکر ازدواج را به‌عنوان فکری غیرقابل‌وصول در سر نپروراند.وی در بخش دیگری از سخنان خود شایعه استعفای خویش را تکذیب کرد و گفت: تا روزی که تکلیف و دستور داشته باشم به وظایفم در این سنگر عمل می کنم.آیت‌الله نعیم‌آبادی در پایان ضمن گرامیداشت روز شوراها بر رفع مشکلات مردم توسط شوراها تأکید کرد و افزود: شوراها باید در کار خود برای بهتر انجام شدن امور شهرها و روستاها از صاحبان تخصص کمک گرفته و با اهل‌فن مشورت داشته باشند؛شوراها نقش اساسی در تشخیص اولویت‌ها و همچنین سلامت و سرعت کار دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها