تمام ظرفیت ها برای تامین رفاه معلمین بکار گرفته شود



صبح ساحل ، سیاسی - نماینده مردم بندرعباس،حاجی آباد،قشم، ابوموسی و بندر خمیر بیان داشت:معلم ،مربی متربیان آینده ساز کشور است ،لذا مسئولین باید استفاده از تمام ظرفیت های موجود جهت تامین رفاه معلمین را در اولویت قرار دهند.

حسین هاشمی تختی در آیین تجلیل از کارمندان نمونه ی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک گفت : غفلت از آموزش و پرورش،مستقیما بر اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار است لذا تعلیم و تربیت باید در مسیر صحیح خود قرار گیرد .

وی ضمن تاکید بر اینکه هویت هر استان را افرادی معرفی می کنند که دارای والاترین بلوغ فکری و علمی هستند تصریح کرد: انتظار تربیت و تزکیه ی مطلوب در گرو پاسخگویی مطلوب به ارزش های والای معلم است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:معلم باید در بهترین شرایط زندگی کند تا بتواند با آرامش خاطر ،وظیفه ی سترگ تربیت و تعلیم فرزندان این مرزوبوم را به انجام رساند و این امر جز در سایه ی همت والای مسئولین میسر نمی شود.هاشمی تختی ،افزود: مشکلات به هر گونه که باشد مانعی برای اجرای کلاس درسی پر از نشاط و پویایی نخواهد داشت و آموزش و پرورش و تربیت باید با آرامش وسعت ی صدر صورت گیرد تا رضای خدا و اولیا را همراه داشته باشد.در این گردهمایی از ۱۲ کارمند نمونه ی این ناحیه ی آموزشی تقدیر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها