رئیس اداره ورزش و جوانان قشم :

با وجود کمبود امکانات ورزشی، شاهد درخشش ورزشکاران هستیم



صبح ساحل ، ورزشی - رئیس اداره ورزش و جوانان قشم از قهرمانی رزمی کاران این جزیره در رقابت‌های جهانی گرجستان خبر داد.

فریدون نایبی در حاشیه مراسم استقبال از ورزشکاران رزمی کار قشمی که در فرودگاه بین المللی قشم انجام شد اظهار داشت: رسول هلالی و محمدعلی میرزاجانی دو رزمی کار موفق جزیره قشم هستند که در رقابت‌های جهانی گرجستان که با حضور بیش از 400 ورزشکار از همه کشورها برگزار شد، موفق به کسب به مدال طلا در بخش هنرهای فنی نمایشی و مبارزه شدند.

وی افزود: در مجموع تیم حاضر از کشورمان در این رقابت‌ها با کسب 9 مدال طلا، دو نقره و دو برنز به عنوان قهرمانی دست یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قشم ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزش کشور، هرمزگان و شهرستان قشم، خاطرنشان کرد: با وجود کمبود تجهیزات و امکانات ورزشی، شاهد درخشش ورزشکاران قشمی در عرصه‌های ملی و بین المللی هستیم که این نشان از استعداد بالای جوانان این مرز و بوم دارد.

نایبی با تاکید بر حمایت هر چه بیشتر از ورزشکاران و تلاش برای استعدادیابی در سطح شهرستان قشم، تصریح کرد: ما امیدواریم با حمایت و همدلی بیشتر شاهد توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در این شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان قشم تجلیل از قهرمانان به نام و مدال آور این شهرستان است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک و با فراهم شدن شرایط برای برپایی مراسمی باشکوه، این مهم تحقق یابد.

 رسول هلالی :

از حریفان اصلی ما در این رقابت‌ها تیم چین بود 

رزمی کار قشمی قهرمان جهان با تاکید بر نگاه ویژه مسؤولان به منظور توسعه ورزش در سطح جامعه، گفت: هزینه در بخش ورزش، در حقیقت سرمایه‌گذاری برای داشتن جامعه‌ای سالم است.

رسول هلالی که در رقابت‌های جهانی گرجستان در دو قسمت هنرهای فنی نمایشی و مبارزه موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی جهان شده اظهار داشت: می‌توان با اندکی هزینه در بخش ورزش، جامعه را از بسیاری از خطرات و ناهنجاری‌های اجتماعی دور نگه داشت. 

وی با اشاره به علاقه جوانان و نوجوانان به مقوله ورزش، خاطرنشان کرد: با توجه به این علاقه، باید با فراهم‌سازی امکانات و ایجاد فضای مناسب و جذاب، در جهت جذب این جوانان و نوجوانان به حوزه ورزش تلاش کرد. هلالی در خصوص سطح رقابت‌های جهانی گرجستان، تصریح کرد: این رقابت‌ها با شرکت حدود 400 ورزشکار از 50 کشور دنیا در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

وی ادامه داد: یکی از حریفان اصلی ما در این رقابت‌ها تیم چین بود که خوشبختانه با تلاش تیم ایران، موفق به شکست رقیبان و قهرمانی در این رقابت‌ها شدیم. هلالی با بیان این که از سن 10 سالگی مشغول انجام ورزش‌های رزمی هستم، گفت: در حال حاضر دارای مدرک مربیگری بوده و 25 سال است که به صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کنم. این قهرمان جهان از تلاش‌های مسؤولان ورزش جزیره قشم تقدیر و تشکر کرد و تاکید کرد: امیدواریم که با حمایت بیشتر مسؤولان بتوانیم در رقابت‌های جام جهانی اسپانیا نیز شرکت کنیم.

 محمدعلی میرزاجانی 

نیازمند حمایت مسؤولان هستیم

ورزشکار قشمی که در رقابت‌های جهانی گرجستان در رشته اکروبات تیمی موفق به کسب عنوان طلا شده، گفت: برای حضور در رقابت‌های جام جهانی نیازمند حمایت مسؤولان هستیم.

محمدعلی میرزاجانی  اظهار داشت: ما در رقابت‌های جهانی گرجستان موفق به کسب 9 مدال طلا، دو نقره و دو برنز شدیم و عنوان قهرمانی را از آن ایران اسلامی کردیم.

وی افزود: با قهرمانی در این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کردیم اما به دلیل هزینه‌های بالا، حضورمان در این مسابقات که مهر ماه امسال در اسپانیا برگزار می‌شود، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.این قهرمان جهان تصریح کرد: برای حضور در رقابت‌های جام جهانی نیازمند حمایت مسؤولان هستیم که امیدواریم این حمایت‌ها انجام و حضوری موفق در این رقابت‌ها داشته باشیم.وی با بیان این که تاکنون شش بار در رقابت‌های جهانی شرکت کرده، گفت: در مجموع رقابت‌های جهانی، پنج مدال طلا کسب کرده‌ام. میرزا جانی اظهار کرد: ورزشکاران ایرانی همواره از استعداد بسیار بالایی برخوردار هستند و در صورت حمایت می‌توانند بهترین عناوین جهانی و بین‌المللی را برای کشور به ارمغان آورند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها