رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

تصمیم بزرگی برای آینده تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در راه است



صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی :رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: تصمیم جدیدی در راه است که به‌محض قطعی شدن آن را رسانه‌ای خواهیم کرد و به‌طور حتم سبب فصل جدیدی در پرونده تیم فوتسال آذرخش بندرعباس می‌شود.

احمد مرادی پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس جهت حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر، افزود: جلسه‌ای در استانداری هرمزگان برگزار و مدیران حوزه نفت و گاز استان نیز در آن حضور داشتند و در جلسه‌ای که با استاندار هرمزگان داشتم، در خصوص تیم آذرخش مذاکراتی صورت گرفت.

وی با بیان این که از استاندار هرمزگان درخواست کردم که به باشگاه‌هایی همچون آذرخش بندرعباس کمک شود، تصریح کرد: این درخواست به دو علت بوده است، نخست استعداد و پتانسیل بازیکنان و کادرفنی بومی این تیم است و دیگری طرفداران پرشمار این تیم است و مردم با حضور در سالن فجر بندرعباس انرژی خود را تخلیه می‌کنند.

مرادی ادامه داد: استاندار هرمزگان بلافاصله پس‌ازاین درخواست، دستور داد با رویکرد جدید به موضوع تیم آذرخش توجه شود و به‌زودی خبرهای خوشی در این بحث مطرح خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به این که قرار است 500 میلیون تومان از کمک‌هایی که به بحث ساخت مساجد استان صورت گرفته به تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اختصاص یابد، اظهار کرد: مدیران بخش انرژی نیز از گذشته مقداری کمک کرده‌اند و با وزیر نفت هم مذاکراتی صورت گرفته که وی دستور حمایت و کمک به تیم آذرخش را داده است.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم جدید و بزرگی در راه است که به‌محض قطعی شدن آن را رسانه‌ای خواهیم کرد و به‌طور حتم سبب فصل جدیدی در پرونده تیم فوتسال آذرخش بندرعباس می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها