«مختاری» سکان هدایت اداره کل میراث فرهنگی استان هرمزگان را به دست گرفت



صبح ساحل ، اجتماعی - بابک پارسا در مراسمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان از این مجموعه خداحافظی کرد و سرپرست جدید این اداره‌کل معارفه شد.

به گزارش صبح ساحل، در این  مراسم دکتر اشکان مختاری بعنوان  سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان از زحمات دکتر ضیایی مدیرکل اسبق این اداره تجلیل و قدردانی شد .

شایان ذکر است ؛  محسن ضیایی بیش از سه سال بعنوان مدیرکل اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان مشغول خدمت بوده و اشکان مختاری یکی از معاونان ایشان بودند .

 دانیالی معاونت توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات چندساله  ضیایی ، بیان کرد ؛ تحولات بسیار خوبی در زمان مدیریت دکتر ضیایی در این اداره کل صورت گرفته است که از مهمترین آنها می توان به افزایش بودجه این اداره کل و همچنین پرورش معاونان فعال و دلسوز در این اداره اشاره کرد ، ضمن آنکه دکتر مختاری نیز از معاونین جوان دکتر ضیایی بودند.

وی گفت ؛ دکتر مختاری از مدیران جوان این سازمان هستند و ما معتقد هستیم مدیران جوان به بهترین نحو می توانند در این حوزه فعالیت نمایند ، لذا برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم .

این مقام مسئول افزود : بخشی از وظیفه سازمان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ، ساماندهی هویت و تاریخ کشور است ، همچنین در بخش گردشگری نیز وظیفه رونق دهی مناطق گردشی و شناساندن اماکن و مکانهای گردشگری کشور ایران به مردم و کل دنیا بر عهده این سازمان می باشد .

در حوزه صنایع دستی هم حفظ و حمایت فعالان این حوزه نیز از دیگر اهداف مهم سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می باشد.

محسن ضیایی مدیرکل سابق اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این مراسم بیان کرد : بیش از سه سال در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان به همراه همه معاونین و همکارانم تلاش کردم تا خدمات شایسته ای را انجام دهم ، هرچند قبول دارم بصورت کامل نتوانستم خدمات مناسبی را ارائه دهم ، اما تمام و سعی و تلاشم را بکار گرفتم تا با امکانات و ظرفیت موجود بهترین خدمات رسانی را صورت دهم .

وی در ادامه ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت سه ساله خود در مقام مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان افزود: در بحث لنج سازی و ثبت جهانی بندر تاریخی کنگ اقدامات خوبی انجام گرفته است ، همچنین با تلاش زیاد توانستیم بودجه این اداره کل را بصورت چشمگیری افزایش دهیم تا راه برای توسعه اهداف مهم این اداره کل هموار گردد ، ضمن آنکه با تلاش و حمایت دکتر مونسان ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور توانستیم بودجه قابل قبولی را برای ترمیم قلعه پرتقالی های جزیره هرمز اختصاص دهیم .

ضیایی خاطرنشان کرد : در یک سال گذشته بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان در حوزه صنایع دستی فروش داشتیم که کمک خوبی به فعالان این حوزه بوده است ، ایشان همچنین ادامه داد ؛ در بخش گردشگری نیز به موفقیتهای خوبی دست پیدا کرده ایم ، لذا جا دارد از معاونت خود در این حوزه بسیار مهم کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم ، ایجاد 6 اسکله دریانوردی و گردشگری از جمله اقدامات مهم در این حوزه بوده است که جا دارد از مدیریت اداره کل بنادر و دریانوردی نیز تشکر نمایم . مدیرکل اسبق اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان در پایان ضمن تشکر از مونسان ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور ، دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان ، اعضا شورای شهر بندرعباس ، شهرداران استان هرمزگان ، اصحاب رسانه ، مدیران کل استان و دیگر کسانی حامی اهداف توسعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان بوند ، برای دکتر مختاری آرزوی موفقیت و سربلندی کرد .

مختاری سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان نیز در این مراسم ، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و حمایتهای  ضیایی بیان کرد:محسن ضیایی خدمات ارزنده ای را در این حوزه ارائه دادند. لذا امیدوارم بتوانم به خوبی راه ایشان را در راستای تحول و شکوفایی حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان ادامه دهم .اشکان مختاری خاطرنشان کرد : تمامی وظایف به بنده گوشزد شده است،لذا ضمن تشکر از اعتماد دکتر مونسان ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و دکتر همتی استاندار محترم استان هرمزگان امیدوارم با کمک تمامی همکارانم در این اداره کل بتوانم امانتدار خوبی باشم .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها