نمایش دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بروی پرده سینما ستاره شهر بندرعباس



صبح ساحل ، هنری - دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی به‌صورت زنده از سینما ستاره شهر بندرعباس پخش خواهد شد.

مدیر سینما ستاره شهر بندرعباس  اظهار کرد: با توجه به تأکید مسئولان استان مبنی بر ایجاد زمینه شور و نشاط اجتماعی سالم و با توجه به استقبال مخاطبین از برگزاری مسابقات جام جهانی برنامه‌ریزی منظمی جهت پخش زنده دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی انجام دادیم.

احمد اسفندنیا با بیان اینکه از روز گذشته(21 خرداد) سامانه فروش بلیت دیدار ایران و مراکش نیز باز شده است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به تماشای این دیدار می‌توانند به‌صورت اینترنتی از آدرس www.sbelit.ir یا به‌صورت حضوری اقدام به خرید بلیت کنند.

وی با اشاره به اینکه دیدار ایران و مراکش جمعه(25 خرداد) ساعت 19:30برگزار می‌شود، اضافه کرد: قصد داریم دیدار ایران و پرتغال و ایران و اسپانیا نیز به همین صورت پخش‌کنیم و در صورت صعود تیم ملی کشورمان به مراحل بالاتر این دیدارها نیز با اعلام قبلی بر روی پرده سینما پخش می‌شود.

مدیر سینما ستاره شهر بندرعباس در خصوص پخش سایر دیدارهای جام جهانی، خاطرنشان کرد: در مرحله گروهی قصد پخش دیداری به‌غیراز تیم ملی کشورمان نداریم اما از مراحل بالاتر دیدارهای مهم و مخاطب پسند را به‌طور حتم با اطلاع قبلی در دستور کار قرار می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، روز گذشته(21 خرداد) بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان گفته بود: به‌منظور پخش  مسابقات جام جهانی فوتبال  در بوستان‌های ساحلی و سینماهاي استان اقدامات لازم انجام گیرد تا فضایی با نشاط و مفرح برای جوانان ایجاد شود.

/ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها